مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

کسی که عاشقش شدم ولی نتونستم شمارشو بگیرم

103 بازدید
سوال شده اوت 18, 2019 در مشاوره رایگان فردی توسط Fgikhgr
نمایش از نو اوت 18, 2019
سلام من ۱۵ سالمه قبلا یه دور شکست عشقی از دختر خالم خورده بودم. من یکم اضافه وزن دارم برام سخته با کسی ارتباط بر قرار کنم
رفتیم چادگان من با دختری آشنا شدم خیلی عاشقش شدم با هم حرف زدیم من رفتم فریز بی اونم باهام اومد. هم من عاشقش شدم و هم اون.
نتونستم ازش اسمشو بپرسم ویا شمارشو بگیرم. واقعا حسرت خوردم جون اونو دو باره نتونستم ببینم و هیچ نشانی ازش ندارم. اولین باری بود که یه نفر ازم خوشش اومده بود.کل ویلا های چادگان رو گشتم تا ماشینشونو پیدا کنم ولی نتونستم.الان دارم دق میکنم چون میترسم که دیگه کسی پیدا نشه که از من خوشش بیاد. من هم عاشق اخلاقش شدم و هم خوشگلیش. دارم میمیرم لطفا بگید چیکار کنم دلم میخواد بازم ببینمش چون دیگه فکر نکنم مثل اون پیدا بشه. چون هم خوشگل بود و هم اخلاقیاتش با من جور در میومد. چیکار کنم؟
1 پاسخ
پاسخ داده شده اوت 18, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

دقت کنید که شما در سن نوجوانی قرار دارید و در این سن توجه به جنس مخالف و تمایل به مورد توجه قرار گرفتن بیشتر از زمان های دیگر اهمیت دارد اما نیاز است بدانید که احساسات در سن شما و روابطی که در این سن شکل می گیرد دوام زیادی ندارد و بیشتر بر پایه هیجان می باشد و چون در سن شما خیالپردازی وجود دارد احساسات را برای خودتان با یالپردازی بزرگ می کنید و این باعث می شود که به فردی بدون شناخت لازم علاقه شدید پیدا کنید و حالت های روحی شما بهم بریزد .

بهتر است در کنار احترامی که برای احساساتی که تجربه می کنید قائل باشید سعی کنید شرایط سنی خودتان را نیز درک کنید تا بتوانید عملکرد بهتری در این سن داشته باشید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,018 سوال

27,722 پاسخ

29,305 دیدگاه

2,642 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 206 بازدید
1 پاسخ 151 بازدید
8 پاسخ 1,892 بازدید
سوال شده اکتبر 16, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
...