مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

چرا این صحنه عجیب جنسی بدون این که خودم بخوام از بچگی تو ذهنم میومده و هنوز هم میاد?

1,512 بازدید
سوال شده اوت 20, 2019 در آموزش جنسی و زناشویی توسط مونا
ویرایش شده اوت 21, 2019
سلام. من چرا این جوری شدم? دختری هستم که از سن ٣سالگی نیاز شدیدی به خودارضایی داشتم و خودارضایی میکردم. تا الان که٢١سالم شده هر روز مجبورم خودارضایی کنم. اگه یه مدت خودارضایی نکنم بی حال و بی حوصله و افسرده و کسل میشم و خواب های وحشتناک میبینم. هر وقت عصبانی یا نگران هستم باید خودارضایی کنم تا ارامش پیدا کنم. هروقت فکرم کار نمیکنه باید خودارضایی کنم تا فکرم کار کنه. خیلی از شب ها تو خواب صحنه های مربوط به روابط جنسی میبینم. تو بیداری هم خیلی وقت ها صحنه های جنسی بدون این که خودم بخوام تو ذهنم میان. خصوصا یه صحنه عجیبی هست که از وقتی بچه بودم بدون این که بخوام خیلی توذهنم میومده و هنوز هم بدون این که خودم بخوام خیلی تو ذهنم میاد و اصلا نمیتونم جلوی اومدن این صحنه به ذهنم رو بگیرم. اون صحنه عجیب اینه که من یه بچه هستم که یه مردی که نمیشناسمش مجبورم کرده در حالی که لباس تنم هست جوری جلوش رو زمین بشینم که پاهام کاملا باز باشه و اون مرد جلوی من میشینه و در حالی که با دست هاش محکم پاهای من رو گرفته تا نتونم تکونشون بدم و جمعشون کنم به طرز وحشیانه و وحشتناکی با دهنش به ناحیه تناسلی من حمله میکنه و با لب هاش تند تند و پشت سر هم و بی وقفه به ناحیه تناسلی من فشار میاره. جوری که انگار میخواد ناحیه تاسلی من رو گاز بزنه اما دردی حس نمیکنم ولی فشار رو روی ناحیه تناسلیم حس میکنم. به ذهنم میاد که اون مرد یه مدت طولانی این کار رو با من انجام میده و وقتی کارش تموم میشه قسمت خشتک شلوار من از اب دهنش خیلی خیس شده. از بچگیم هروقت این صحنه به ذهنم میومده به شکل شدیدی ترغیب میشدم به خودارضایی. هنوز هم هر وقت این صحنه به ذهنم میاد به شکل شدیدی ترغیب میشم به خودارضایی. چرا این صحنه عجیب با این همه جزئیات کامل بدون این که خودم بخوام از بچگیم(وقتی هنوز مهدکودکی بودم.) تو ذهنم میومده و هنوز هم میاد? چرا من این جوری شدم? یکی از فامیل هامون میگه چون مادرت تو رو با استرس بزرگ کرده تو گرفتار خودارضایی شدی. مادرم خودش خیلی استرس داشت و همیشه خیلی به من استرس وارد میکرد. این میتونه دلیلش باشه? در ضمن هیچ وقت هم ماهواره و فیلم ها و عکس های مبتذل ندیدم و از روابط جنسی پدر و مادرم هم باخبر نبودم و دوست پسر هم نداشتم.
4 پاسخ
پاسخ داده شده اوت 21, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

دقت کنید که این میزان خودارضایی تمرکز زیادی از شما می گیرد و می تواند باعث شود که شما مداوم افکار و رفتارهای جنسی را تجربه کنید.

با توجه به نوع افکار جنسیتان و میزان آن نیاز می باشد که به صورت حضوری بهر وان درمانگر مراجعه داشته باشید تا در این مسیر به شما کمک شود تا بتوانید عملکرد بهتری را تجربه کنید .

اینگونه رفتارهای جنسی می تواند دلایل مختلف داشته باشد بهتر است در جلسات روان درمانی با کمک روان درمانگر با آنها مواجهه شوید تا بتوانید عملکرد بهتری را تجربه کنید.

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-88422495
دارای دیدگاه مارس 10, 2022 توسط صدف
نمایش از نو مارس 10, 2022
بعضی مردا دیوونه اند.
شاید وقتی بچه بوده یه مرد دیوونه همین کارارو باهاش کرده و الان فقط یه چیزایی تو ذهنش مونده چون خیلی از اون زمان گذشته.
مثلا بذارید یه ماجرای خیلی افتضاحو براتون بگم.
دختر خالم از وقتی بچه بودیم همش میگفت تو خواب میبینه یه چیزی میاد از جلو تو بدنش ولی نمیدونست چیه.
بعدا که بزرگ شد و خواست ازدواج کنه یه بار زنگ زد بهم و با گریه درد و دل کرد. میگفت مامانش گفته: تو پرده بکارت نداری چون وقتی 3 سالت بوده برادر بزرگترت (داداشش 15سال ازش بزرگتره) باهات از روی کنجکاوی سکس کرده. وقتی با داداشت تنها بودی این کارو بات کرده و من که اومدم خونه و فهمیدم کلی دعواش کردم و دیگم داداشت بات این کارو نکرد اما تو حالا باید به خواستگارت بگی که بدونه تو خودت نخواستی این جوری شه و بچه بودی این جوری شده تا بعدا برات مشکل پیش نیاد. دختر خالم به خواستگارش رفت گفت اما پسره تا شنید همه چی رو به هم زد و گفت: وقتی خونواده تو این قدر داغونه که برادرت باهات این کارو کرده پس بقیه پسرای فامیل مثل پسردایی و پسر عمه و... بات چی کار کردن؟ خواستگار خیلی خوبیم بود و دختر خالم دوستش داشت. خیلی دلش سوخت دخترخالم.
الان چندسال گذشته دختر خالم ازدواج نکرده اما برادرش زن و بچه داره. هرچی خالم سعی کرده کاری کنه که دخترش برادرشو ببخشه و فراموش کنه و بگه داداشت جوون بوده و از روی کنجکاوی این کارو کرده وگرنه دوستت داره و.... دختر خالم هنوز از دست داداشش خیلی ناراحته و حتی داداشش میخواد بیاد خونشون دخترخالم میره بیرون تا داداشش اینا نرفتن نمیاد خونه. میگه نمیخام چشمم به این برادر اشغال بیفته. خونه داداششم نمیره. اگه تو مهمونی هم خونه اقوام یا عروسی و ختم داداششو ببینه باش حرف نمیزنه و میره یه اتاق دیگه.
حالا فهمیدیم چرا خواب میدیده یه چیزی از جلو میاد تو بدنش. خاطره تجاوز برادرش بهش بوده که چون خیلی قبل بوده همین فقط تو ذهنش مونده بوده.
پاسخ داده شده ژان 12, 2022 توسط بی نام
۲۱ سالته خب برو شوهر کن دیگه همچین واست میخوره و میکنت که خود ارضایی یادت بره
پاسخ داده شده ژوئن 8, 2022 توسط بیدل بیدل بیدل
همتون دارین دروغ میگین. قصد شما فقط و فقط رواج فساد در جامعه هست. اینا رو مینویسید اینجا که یکی بیاد بخونه تحریک شه بره سمت این جورکارا و جامعه رو فاسد کنید. همتون دروغ میگید. میدونم همتون دروغ میگید.

این فکرا تو سر هیچ کس نمیاد. تو داری دروغ میگی. همش دروغه مونا.

جامعه ما خیلی پاکه. صدف تو هم این چیزایی که تعریف میکنی نشدنیه. تو میخوای از این کسی حمایت کنی که داره دروغ میگه تا جامعه رو فاسد کنه. واسه همین خودت هم دروغ میگی.

این که میگم جامعه ما خیلی پاکه به خاطر اینه:ساده تر بگم برات'(((( من نه تنها به هیچ دینی بلکه به خدا هم اعتقاد ندارم' و به بهشت و جهنم م اعتقاد ندارم اما به تمام گناهان و حلال و حرام و دزدی و مال مردم خوردن و زنا و تجاوز ووووو اعتقاد دارم و معتقدم که تمام چیزها در همین دنیا گریبان ما رو میگیره و کاراما یا همان قانون طبیعت در همین دنیا پاسخ خوب و بدی ما رو میده )))) و اما دختر عموم که به دنیا آمد مادرش مریض و ضعیف بود و شیر نداشت براش و مادر من چند وقتی بهش شیر داد و بعدها من و برادر کوچیکتر از خودم که برای ازدواج با همون دختر مناسب بودیم با وجود اینکه دختر زیبا و نجیب و آبرومندی بود و با وجود اینکه از دو پدر و دو مادر جداگانه بودیم بخاطر همون شیری که از مادر ما خورده بود و به حرمت همون شیر عین خواهر و برادر به هم نگاه می کردیم و حتی به فکر ازدواج که در تمام دنیا حلال و قانونی هست هم نیفتادیم. یعنی ببینید چه قدر جامعه ما پاک و درسته و همه مردم ما پاک و درستکار و پاکدامن اند بعد شماها به دروغ این چیزها رو به جامعه پاک و درست ما نسبت میدید.

من میدونم جامعه ما خیلی پاک و درسته و هرکس هم که میگه جامعه پر فساد و فحشا شده داره دروغ میگه و دیوونه و احمق و متوهمه و قصدش اینه که فساد و فحشا رو در نظر جوون های پاک و درست ما عادی و رایج جلوه بده و با عادی و رایج نشون دادن فساد و فحشا، فساد و فحشا رو در جامعه ما رایج کنه.
دارای دیدگاه ژوئن 8, 2022 توسط اعظم
چرا این دیوونه باید همه جا پیدا شه؟؟؟؟؟
هرسوالی که در مورد مسائل جنسی اینچنینیه مردم دادن به این سایت مشاوره، این بیدل بیدله پیدا شده اومده پایینش جواب داده که تو داری دروغ میگی و قصدت از دادن این سوال دروغین فقط به انحراف کشوندن جوون هاییه که میان تو این سایت و نوشته هاتو میخونن و میخوای فساد رو تو جامعه ترویج کنی. به همه همینو گفته. این سایت مشاوره پر شده از حرفاش.
اصلا تو از کجا میدونی این ها دروغ میگن؟
این ماجرای دخترعموت رو هم که همه جا نوشتی. باشه هی منت بذار سر دخترعموت که مادرش شیر نداشته مادر تو شیرش داده. تا دیگه دخترعموی بدبختت نتونه جایی سرشو بالا بگیره. اخه همه جا رفتی نوشتی دخترعمومو مامانم شیر داده.
بهتر بود به جای بیدل اسمتو میذاشتی بی مغز. یا بی عقل. یا بیشعور. اخه ادم هر سوالی پیدا میکنه میره واسه کسی که سوال پرسیده مینویسه تو دروغ میگی و قصدت رواج فساد در جامعه هست؟؟؟!!!! اخه ادم عاقل میره هر سوالی پیدا میکنه میره توش ماجرای شیر دادن دخترعموشو مینویسه؟؟؟!!!!! باشه هممون تاریخچه فامیل شما رو یاد گرفتیم. فهمیدیم مادرت که بود و چه کرد؟ فهمیدیم کی دخترعموتو شیر داده. بسه دیگه همه جا ننویس.
پاسخ داده شده ژوئن 8, 2022 توسط همتی
سلام. به دکتر روانشناس مراجعه کنید. این افکار نیاز به مراجعه حضوری به رواندرمانگر داره.

 حتی ممکنه اتفاقی مشابه این تصویری که میگین در گذشته های دور مثلا بچگی هاتون برای شما رخ داده باشه و الان قسمت هایی از اون اتفاق، ناخواسته تو ذهنتون میاد. در حالی که چون مدت زیادی از اون اتفاق گذشته تمام اتفاق تو ذهنتون نمونده.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,062 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,621 کاربر

سوالات مشابه
8 پاسخ 2,030 بازدید
سوال شده اکتبر 16, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
2 پاسخ 342 بازدید
سوال شده اکتبر 30, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
...