مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

چرا مذهبی ها بدتر اند?????????(رابطه ادعای مسلمونی و بدی کردن)

863 بازدید
سوال شده اوت 21, 2019 در مشاوره مذهبی توسط رکسانا 1 نشانه گذاری شده
ویرایش شده اوت 21, 2019
سلام.
چرا هرچی افراد مذهبی تر اند بیشتر حق مردم رو میخورند?????
بیشتر دروغ میگن????بیشتر پشت سر مردم غیبت میکنند?????? بیشتر تهمت میزنند?????بیشتر توهین میکنند?????
چرا هرچی ادعای مسلمونی افراد بیشتر میشه گناهان و ظلم هاشون هم بیشتر میشه?????
من هرچی تو جامعه دیدم این بوده:
خانمی چادری که جوری رو میگیره فقط یه چشمش بیرونه  و همیشه به حجابش مینازه و با دختر نوجوونش دعوا میکنه سر رعایت حجاب; به خواهرشوهر پاکش تهمت زنا میزنه!!!!!!!!
اقایی که یه من ریش میذاره و انگشتر عقیق دست میکنه و مسجد رفتنش ترک نمیشه همسرش رو میزنه!!!!!!!
حجاب مهم تره یا اخلاق?????
ریش گذاشتن مهم تره یا راستگویی??????
کوروش کبیر ما مسلمون نبود اما دعاش برای ایران این بود:" خدایا کشورم را از دروغ حفظ کن." اخوند میشناسم دروغ میگه.
کوروش کبیر ما مسلمون نبود اما برای همسرش کاساندان چنان احترام و ارزشی قائل بود که موجب حیرت مورخان شده. حاجی سه بار مکه رفته میشناسم با همسرش مثل کلفت رفتار میکنه و  هر وقت وارد خونه میشه داد میزنه:"زن کدوم گوری هستی?"
اون وقت ما میگیم کوروش بده....اقای خلخالی پیدا میشه بدون داشتن هیچ سندی به کوروش کبیر تهمت لواط میزنه.....این همه توهین به پایه گزار کشور خودمون چه معنایی داره????
6 پاسخ
پاسخ داده شده مارس 24, 2020 توسط بی نام
تجربه منم همینو میگه
مذهبی ها افتضاح ترین اخلاق ها رو دارن و بیشتر از همه گناه میکنن. حق میخورن. بوی گند اخلاقی میدن اونقد که از فاصله دور بوی تعفنشونو حس میکنم
دارای دیدگاه دسامبر 14, 2021 توسط
الان شما خیلی خوبید که هر چی از دهنتون در اومد بهشون گفتید؟!
اینجور افرادی که شما گفتید تو همه قشر ها هستن...
هرچنتا مذهبی شما دیده باشید بازهم همه * مذهبی ها رو ندیدید پس بهتره نتیجه رو به کلشون ندید که اگر بدید هم میشه تهمت هم قضاوت و در نتیجه حق الناس!!
مثلاً اگه منم هر چی ترک یا لر یا کرد یا .. ببینم که کلاهبردار و شارلاتان  بودن باید بگم همه ‌‌شون همینن؟
اگر کسی رو دیدید که ادعای مذهبی بودن میکرد ولی بویی از انسانیت نبرده بود بدونید اصلا مذهبی و دین دار نیست و دین رو درست نشناخته
دارای دیدگاه نوامبر 1, 2022 توسط کامران
اره درست میگی ولی الان متاسفانه اکثر مذهبی ها بویی از انسانیت و اخلاق نبردند و مذهبشون فقط شده نماز و چادر و روزه و...
از یه نفر شنیده بودم که میگفت این هایی که ادعای مسلمونی و مذهبی بودنشون خیلی میشه، فقط از دین یک وسیله ساختند برای رسیدن به اهداف شخصیشون.
پاسخ داده شده مارس 24, 2020 توسط بی نام
همشون که بد نیستن بعضیاشون اینطورین بعدشم نباید به دین اسلام توهین کرد دین اسلامم خوبه ولی بعضی از آدما و آخوندا جوری معرفیش کردن که آدم اصلا از خداهم متنفر میشه برای حجابم ببین آدم باید حجابشو داشته باشه و اخلاقم خبلی مهمه نمیشه گفت این از این مهم تره یسری آدم عوضی برای منافع خودشون هم فرهنگ ایرانی مارو خراب کردن هم دین اسلامو به بدترین شکل نشون مردم دادن این خانومای چادری هم خوبن بعضصیاشون ولی اونای دیگه واقعا دارن شورشو در میارن با بقیه دعوا میکنن و.... اما اینم در نظر بگیر که بعضی از این خانوما و دخترای ایرانی هم واقعا دیگه دارن زیاده روی میکنن تو خارج طرف یه ذره آرایش میکنه و یبه لباس ساده میپوشه ولی اینجا طرف فقط میخواد آرایش کنه و لباسای ناجورو ...... که اینم خیلیاش تقصیر خودماس به خاطر بعضی تعصبات بی جا و محدودیت هایی که اصلا لازم نیست طرف عقده پیدا میکنه  به اون آخوندا و آدما توجه نکن بزار تو توهمات خودشون باشن  دیگه واقعا نمیشه به اونا چیزی گفت هرچی بکیم بازم حرف خودشسونو میزنن اما ما میتونیم هم جوری باشیم که خدا میخواد وهم دین و فرهنگ اسلامی و ایرانی خودمون احترام بزاریم
دارای دیدگاه ژان 13, 2022 توسط سارا
ولی سیدها کلا افتضاح اند. فرقی نداره مذهبی باشن یا نباشن. همشون بد اند. حتی سیدهایی که مذهبی نیستن هم بد اند.
این قدر متاسفانه تو جامعه ما به این سیدها بیش از حد توجه کردن و رو دادن که سیدها خیال میکنن خودشون سرور همه اند و بقیه کلفت و نوکرشون اند. سیدها همش به نسبشون مینازن و بقیه رو تحقیر میکنن.
به  سادات باید گفت: گیرم پدر تو بود فاضل از فضل پدر تو را چه حاصل؟
دارای دیدگاه ژان 14, 2022 توسط هتن
همه سید ها بد نیستند اونایی که بویی از انسانیت نبرده و درست سیدبودن رو نمی‌شناسن این شکلی می کنند و به قول جنابعالی خودشان رو سرور و آقا می دونن اما خیلی ها هم هستند که از انسانیت حرفه ای هستند  سید بودن رو می شناسند اونا سرور و آقا خودشان رو حساب نمی کنن و
دارای دیدگاه ژان 16, 2022 توسط الهام
پسر سید میشناسم با زنش خیلی بد رفتار میکنه. مثل کلفت. همش باش تندی میکنه. کسیم چیزی بش بگه میگه من سیدم مقام بالا دارم و از شما بالاترم و....
با سارا موافقم. تو جامعه ما زیادی به سادات رو دادن متاسفانه.
دارای دیدگاه ژان 19, 2022 توسط ملیکا
سلام.

سارا و الهام حق دارین منم یه وقتایی که این همه تبعیضو میبینم میگم ای کاش مسیحی بودم.

خصوصا این قضیه سیادتو. یه زنه هس تو فامیلمون که همش پز زندگی دخترشو میده به کل فامیل. زنه خودش ندار بوده.حالا دخترشو یه پسر پولدار گرفته. دختره انگار خیلی وضعش خوب شده. مادرش همش داره پز میده. مادرش همش میگه بچه های من سید اند. جدشون امام حسن اومده تو خوابم گفته من به بچه هات همه چی میدم و الان بچه هام هرچی بخوان امام حسن داره بهشون میده و امام حسن این شوهر پولدارو داده به دخترش. پز پسرشم میده هی و میگه پسرم نابغه هس و امام حسن یه نبوغ گذاشته تو سر پسرم که پسرم اینترنت دنیا رو متحول کنه.

باشه خوشحالم دخترش بالاخره از گرسنگی نجات پیدا کرد و بدمم نمیاد یه ایرانی اینترنت دنیا رو متحول کنه هر چند که الان همه چشمشون به ایلان ماسکه واسه متحول کردن اینترنت دنیا نه پسر اون.

ولی این زنه میگه اونایی که سید نیستن بی اصل و نسب اند. بچه های من چه و چه اند. پسرش با زنش بدرفتاری خیلی میکنه. میگه پسر من سیده سروره اقاست زنش که سید نی اصل و نسب و ارزش نداره هرجور میخواد پسرم باش رفتار کنه.

حالا منو ببینین. من مادربزرگم (مامان مامانم) سید موسویه. از نسل امام موسی کاظمه. اون وقت هیچ کس قبول نداره که من و مامانمم از نسل امام کاظمیم. یعنی مثل این میمونه که من بگم من نوه اقاجونم هستم ولی پسر عمم نوه اقاجونم نیس. چون بابام مرده نسل از بابام منتقل میشه ولی عمم زنه نسل ازش منتقل نمیشه. چه قدر مسخره!!!!!!

بعد این زنه به منم میاد میگه تو بی اصل و نسبی بچه های من سید اند. یعنی بچه هاشو که فقط دو تا امام تو نسلشونه تو سر من میزنه که شش تا امام تو نسلمه فقط چون بر خلاف همه دنیا که انتقال نسل رو هم از پدر و هم از مادر قبول دارن دین ما انتقال نسل از مادر رو قبول نداره.

 زنه بهم میگه: معصومین بچه های منو بیشتر دوست دارن و به اونا بیشتر توجه دارن. تو که سید نیستی هیچی نیستی واسه معصومین.

خصوصا اگه حرفای این زنه درست باشه و معصومین نواده های پسریشون(سیدها) رو بیشتر از ما نواده های دختریشون دوست داشته باشن و بهشون توجه کنن میگم ای کاش مسیحی بودم چون عیسی مسیح فرزندی نداشته که نواده ای داشته باشه و بخواد بین نوادگان دختری و پسریش تبعیض قائل شه.
پاسخ داده شده ژان 12, 2022 توسط شانا
افرین به شرفت که از کوروش کبیر نوشتی.
پاسخ داده شده سپتامبر 18, 2022 توسط کیانا
ویرایش شده سپتامبر 18, 2022

معلومه چرا مذهبی ها بد اند؟ چون فکر میکنن همه چیز فقط نماز و روزه و حجابه. خودشون رو مقدس و فرشته میدونند. بقیه رو گمراه و جاهل. همش میخوان تو زندگی بقیه به زور دخالت کنن و عقاید خودشون رو به بقیه تحمیل کنن.

قضیه مهسا امینی که پیش اومد. ثابت شد که این مذهبی ها فقط حجاب براشون مهمه. جون انسان براشون مهم نیست.

حتی اگه مهسا رو کتک هم نزده باشن. چه قدر بهش استرس وارد کردن که این جوری شد؟ حتی اگه مهسا واقعا هم ناراحتی قلبی داشته باشه چرا با یک بیمار قلبی این جوری رفتار کردن که این اتفاق براش بیفته؟ مهسا با همون قلب از کردستان به تهران اومده بود. این حجاب پرست ها باهاش خشن برخورد کردن که این بلا سرش اومد.

هرچند که خونواده مهسا امینی میگن مهسا بیماری قلبی نداشته و پزشک بیمارستان کسری هم گفته که سر مهسا ضربه دیده. 

گشت ارشاد خشن هست. این خرمذهبی های اشغال یادشون رفته که گشت ارشاد با اون مادری که جلوی ون رو گرفته بود و التماس میکرد دختر مریضش رو نبرن. چه رفتاری کرد؟ این خشونت رو که خودشون هم نتونستن انکار کنن.

حالا خرمقدس ها ریختن تو خبرگزاری فارس و دارن از گشت ارشاد حمایت میکنن. کمپین میزنن تو بخش فارس من این خبرگزاری اشغال که گشت ارشاد همچنان به فعالیت هاش ادامه بده. دارن از قاتلان یک دختر بی پناه و بی دفاع حمایت میکنن و میگن مخالفت با گشت ارشاد مخالفت با اسلامه. سگ شاشید تو اسلام این ها.

سگ شاشید تو اسلام جماعتی که الان معلوم نیست دارن چه دروغ هایی میسازن و پزشکی قانونی رو وادار میکنن که دروغ هاشون رو تایید کنه. سگ شاشید تو اون حجابی که به خاطرش ادم میکشن. 

پاسخ داده شده سپتامبر 18, 2022 توسط حمید
خیلی خیلی بیخود میکنی توهین میکنی
به چه حقی خودت میپرسی خودت هم جواب میدی خودت هم نتیجه گیری میکنی؟
دو حالت بیشتر نداره یا کینه داری و اینجوری داری خودتو خالی میکنی
یا دشمنی میخای ذهن بقیه رو خراب کنی ولی در هر دو صورت هیچ غلطی نمیتونی بکنی
دارای دیدگاه سپتامبر 18, 2022 توسط مینا
نمایش از نو سپتامبر 18, 2022
شماها خیلی خیلی بیخود میکنید دختر بی دفاع مردم رو برای تحمیل عقاید چرت و پرت و افراطی خودتون میکشید.(مهسا امینی)
توهین به شما کمترین کاریه که این مردم مظلوم باید بکنن.
نتیجه گیریش کاملا هم درسته. چون شما مذهبی ها واقعا گند و چرت هستید. فقط هم این یک شخص نیست که این حرف رو گفته. خیلی از مردم جامعه دارن میگن مذهبی ها بدتر اند.
هر ادم ازاده ای از شما قاتلان و ازارگران که هر غلطی رو به اسم خدا میکنید و عقده های خودتون رو سر مردم خالی میکنید به اسم دین، کینه داره.
شما مذهبی ها خودتون ذهنیت مردم رو نسبت به خودتون خراب کردید. نیازی نیست کس دیگه ای این کار رو کنه.
این شما وحشی های خرمذهبی خرمقدس هستید که هیچ غلطی نمیتونید بکنید. بالاخره یک روزی همین مردمی که این همه اذیتشون کردید و سرکوبشون کردید تو دهنتون میزنند.
پاسخ داده شده دسامبر 28, 2022 توسط بی نام
الان من یه  مذهبیم ولی حتی یه مورد اینطوری توی خانواده نداشتیم
شما به چشم دیدی یا فقط شنیدی؟
اینستا و مجلس سبزی پاک کردن منابع موثقی نیستنا
دارای دیدگاه دسامبر 28, 2022 توسط کامران
خود من که کلی مذهبی وحشی بد اخلاق خودپسند که فقط دنبال تحمیل عقاید و سبک زندگی خودشون به دیگران اند تو جامعه دیدم. خیلی از مردم هم دیدند که این همه میگن مذهبی ها بد اند.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,816 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,920 کاربر

سوالات مشابه
8 پاسخ 2,004 بازدید
سوال شده اکتبر 16, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 97 بازدید
4 پاسخ 198 بازدید
سوال شده ژوئیه 10, 2023 در مشاوره مذهبی توسط zahra8s9r ممتاز (140 امتیاز)
2 پاسخ 102 بازدید
سوال شده اوت 22, 2021 در مشاوره مذهبی توسط بی نام
2 پاسخ 191 بازدید
3 پاسخ 1,731 بازدید
2 پاسخ 388 بازدید
سوال شده ژوئن 21, 2020 در مشاوره مذهبی توسط سوگند
1 پاسخ 262 بازدید
سوال شده مارس 30, 2020 در مشاوره مذهبی توسط مهدی
...