مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

چطور فراموش کنم؟

125 بازدید
سوال شده اوت 23, 2019 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط ....
سلام. من دختری ۱۴ ساله هستم. خانواده‌ای مذهبی دارم اما متأسفانه در انتخاب مسیر درست دچار مشکل شدم و مطالب غیر عرفی رو مطالعه کردم و در پی این مطالعات اعمال ناشایستی انجام دادم. حالا توبه کردم اما همچنان گاهی اون مطالب به ذهنم خطور می‌کنن و از اونجایی که کاملا با عقاید من مغایرت دارن به شدت موجب ناراحتی من میشن؛ تا حدی که گاها دوست دارم بزنم زیر گریه! به شدت هم به یک نفر احتیاج دارم که باهاش صحبت کنم حتی اگر در این موارد نباشه حداقل راحت باهاش حرف بزنم اما  نه دوست صمیمی‌ای دارم نه با مادر و خواهرام راحتم که با اونا درد و دل کنم. اونقدر هم رابطهٔ قوی‌ای با خدا ندارم که بتونم ادعا کنم هم‌صحبتم خداست. اینکه هم‌صحبتی ندارم باعث میشه علاوه بر اون ناراحتی این فشار هم روم باشه. چیکار میتونم انجام بدم؟ چطور اون موضوعات رو فراموش کنم؟
1 پاسخ
پاسخ داده شده سپتامبر 18, 2019 توسط یک دوست
سلام دوست عزیز همیشه به یاد داشته باشید که خدا بهترین دوست برای انسانهاست این دوست هیچوقت شمارو از یاد  نمیبره ولی ممکنه ما بهترین دوستمون رو  فراموش کنیم اما هرگز نباید از یاد برد که این دوست به شدت بخشنده هم هست پس هر مشکلی که دارید میتونید با بهترین دوستتون(خدا)در میان بگذارید.

خدا بهترین تکیه گاه هم هست پس چرا نباید با خدا دردو دل کرد و حرفهایی رو زد که اطمینان هست که بین شما و بهترین دوستتان میماند.

و در مورد انتخاب هم بهتره با فردی که تجربه کافی رو داره یا یک مشاور در میون بزارید تا بتونه بهتون کمک کنه ولی در نهایت تصمیم گیرنده شمایید.

امیدوارم موفق باشید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,018 سوال

27,722 پاسخ

29,305 دیدگاه

2,572 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 352 بازدید
1 پاسخ 222 بازدید
0 پاسخ 84 بازدید
0 پاسخ 65 بازدید
سوال شده نوامبر 1, 2020 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط بی نام
1 پاسخ 104 بازدید
سوال شده نوامبر 1, 2020 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط بی نام
...