مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

کنکورو کجای دلم بذارم ؟!

177 بازدید
سوال شده اوت 23, 2019 در مشاوره رایگان فردی توسط گیلدا
یه دختر ۱۷ ساله هستم توی یک خانواده به شدت عصبی با جو متشنج خودم دختر آرومی هستم و تمام سعیم رو میکنم که نسبت به اطرافم بی تفاوت باشم و لبخند بزنم اما به محض اینکه تنها بشم بدون اینکه به چیزی فکر کنم اشکم در میاد . خیلی احساساتی ام ولی هیچ وقت احساسم در تصمیماتم دخیل نبوده و شاید همین باعث شده کمی خون سردانه یا شایدم سنگ دلانه تصمیم بگیرم . پدر بزرگم به شکل هوسرانی بهم نگاه میکرد و در سن ۱۴ سالگی که کمی هیکلم برجسته تر شد از هر فرصتی استفاده میکرد تا در تنهایی من رو دستمالی کنه تا اینکه خدا خواست دوساله فوت شده .کسی از این ماجرا خبر نداره به شدت عصبی میشم و بغض میکنم وقتی یادم میاد کینه ای نیستم ولی خب اون خیلی در حق منی که نوش بودم بد کرد چند بار خواستم حلالش کنم نتونستم جوابگوی نفسم باشم و نشد من خیلی دارم تو خونه عذاب میکشم ما با کسی رفت و آمد نداریم مشاور بهم گفت بهتره زودتر ازدواج کنی تا از خونوادت فاصله بگیری البته ایشون ماجرا پدر بزرگمو نمیدونست و بر اساس حال و روز خانوادم میگفت . خانوادم اجازه ازدواج یا حتی ورود خواستگار به خونه رو نمیدن (پدر و مادرم هردو از نظر جسمی سالم واز نظر روانی مادرم عصبی و افراطی در مورد من عمل میکنه به طوری که حرص داداش بزرگترم هم از این همه افراط در اومده .پدرم سیگاریه و پنج ساله به خاطر آسیب دیدگی قسمتی از استخوان پاش بیکاره و مادرم یه آموزشگاه خیاطی دارهذ.) حالم بده جلو بقیه تظاهر به خوب بودن میکنم ولی وقتی ت
1 پاسخ
پاسخ داده شده اوت 24, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

دقت کنید که برای اینکه از این مشکلات جدا شوید بهتر است به دنبال راحل دیگری به جز ازدواج باشید چون اگر بخواهید برای فرار این موقعیت وارد پروسه ازدواج شوید امکان آسیب برای شما بیشتر می شود.

در مورد تجاوزی که در دوران نوجوانی از سمت یک محرم برای شما ایجاد شده است بهتر است به صورت حضوری به روان درمانگر یا شناخت درمانگر مراجعه داشته باشید در این مسیر به شما کمک شود .

شما به عنوان یک انسان حق دارید که احساسات مختلف را تجربه کنید و نیازی نیست که در این مسیر زندگی از احساسات خودتان جلوگیری کنید چون فشارهای روحی بیشتری را تجربه خواهید کرد.

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-22354790
دارای دیدگاه اوت 24, 2019 توسط گیلدا
مشاور عزیز ممنون از پاسختون تلاشم رو میکنم تا ببینم خدا چی میخواد و چی پیش میاد  اگر میشه لطفا پرسشم رو از سایت پاک کنید . لطفا....
ممنون
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,017 سوال

27,721 پاسخ

29,298 دیدگاه

2,807 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 314 بازدید
8 پاسخ 1,892 بازدید
سوال شده اکتبر 16, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
2 پاسخ 197 بازدید
6 پاسخ 2,282 بازدید
1 پاسخ 229 بازدید
سوال شده ژوئیه 23, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط ...
1 پاسخ 268 بازدید
0 پاسخ 256 بازدید
...