مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

نرسیدن به ارگاسم

1,369 بازدید
سوال شده سپتامبر 4, 2019 در آموزش جنسی و زناشویی توسط بی نام
۱ساله تو عقدم ۲۲ سالمه و همسرم ۲۵ باهم کاملا خوبیم تو رابطه جنسی و مشکلی نداریم فقط مشکل من اینه که کم تحریک میشم و اگرم تحریک شم بیشتر از طریق کلیتوریس و حالا خیلی جاها خوندم که اکثرا از طریق کلیتوریس تحریک میشن و به ارگاسم میرسن..اما من نمیدونم‌ چه مشکلی دارم هر وق رابطه داریم همسرم کلیتوریس رو تحریک میکنه تا جایی میرسه که خیلی لذت میبرم و به اوج میرسم اما انگار یهو تموم میشه و بدون اینکه ارضا بشم کلیتوریسم بجای تحریک درد میگیره البته یذره اما جوریه که دیگه نمیزارم ادامه بده
با خودم میگفتم شاید همین ارضا شدنه ولی علائمش رو ندارم فقط یه کوچولو پاهام میلرزه و زود خوب میشم و انرژی دارم و بیحال نمیشم
نمیفهمم چه مشکلی دارم لذتی که از کلیتوریس میبرم فقط ۱۰ ثانیه اس همیشه همینطوری بوده بعد یهو انگار خاموش میکنه ..مشکلم چیه؟؟
2 پاسخ
پاسخ داده شده سپتامبر 4, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

برای بیشتر زنان تحریک از طریق کلیتوریس می تواند لذت بخش باشد اما اگر با فشار زیاد همراه باشد ممکن است فرد مقداری درد را نیز تجربه کند .

1. رابطه کامل با همسرتان دارید؟

2. قبل از رابطه جنسی معاشقه دارید و واژن شما ترشح لازم را دارد؟

3. شما فکر می کنید ارضا شدن چگونه می باشد و این لرزش برای چیست/

4. همسرتان در این مسیر ارضا می شوند ؟

5. قبل از رابطه جنسی استرس دارید؟
دارای دیدگاه سپتامبر 4, 2019 توسط بی نام
نه اصلا با فشار نیس اینم بگم که در بچگی که از هیچی اطلاع نداشتم گاهی اوقات با تصورات جنسی کلیتوریس رو با انگشت تحریک میکردم تا جایی که مث الان لذت خیلی خوبی بهم تو تایم کوتاهی دست میداد و بعد تموم میشد علائم یه ادم ارضا شده رو ندارم ولی اروم میشدم انگار دیگه نیاز ندارم..بعدشم  یه کوچولو فقط شورتم خیس میشد و الانم اینطوری ام
نه رابطه * کامل نداریم
معاشقه داریم و ترشح هم دارم اما در کل دیر نیاز جنسی پیدا میکنم شاید هفته ای یبار وقتی ام معاشقه داریم کم تحریک میشم ..امتحانم کردم که ببینم کجای بدنم بیشتر تحریک میشه اما تمرکز ندارم کافیه یه صدای کوچیک یا یه لحظه فکرم درگیر شه اونوق دیگه هیچ حسی ندارم همش فک میکنم برم خونم خوب میشم هم همسرم بیشتر یاد میگیره هم ارامش خونه * خودم منم بهتر میکنه ..
ارضا شدنی که خوندم  خالی شدن یهویی و راحت شدن شدت ضربان قلب گاهی لرزش پاها و بی حسی ..شرم و حیا..گریه
من هیچ کدومو ندارم من فقط همون لحظه که لذت زیادی میبرم و بعد ۱۰ ثانیه تموم میشه ارامش میگیرم و دیگه میلی ندارم برای ادامه رابطه مگه همسرم بخواد..انرژی هم دارم برای ادامه شاید فقط در حد ۲۰ ثانیه هیچ کاری نمیکنم.
بله همسرم همیشه ارضا میشه و مشکلی نیس
استرس ندارم و با میل پیش میرم
دارای دیدگاه سپتامبر 4, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
دوست عزیز گریه ، شرم و... ربطی به ارضا شدن ندارد همین که شما احساس می کنید نیازتان برطرف شده است و احساس آرامش می کنید و ترشح دارید ارضا شدن می باشد اما با توجه به اینکه رابطه کامل ندارید ممکن است در آن زمان با رابطه کامل حساسات بیشتری  را تجربه کنید.
اگر فکر می کنید میزان ترح شما کم می باشد و نیاز جنسیتان پایین می باشد و با تحریک و معاشقه ترشح لازم را ندارید به صورت حضوری به متخصص زنان نیز مراجعه داشته باشید تا بررسی جسمی نیز صورت گیرد.
دارای دیدگاه سپتامبر 4, 2019 توسط بی نام
ممنون از راهنماییتون
سوال دیگه ای داشتم.....خانواده منو همسرم مذهبی هستن،قبل ازدواج من دو سه نفری بودن که دوسشون داشتم و دلم میخواست باهاشون ازدواج کنم و خیلی دلم میخواست توجهشونو به خودم جلب کنم اما خب دوس داشتن یه طرفه بودو حیا نمیزاشت به خانواده یا خودشون بگم..خلاصه ازدواج کردم و از زندگیم خیلی راضیم ..حالا اون افراد هنوز در اطرافمن(جزو فامیل و همکارا هستن) و نمیدونم هنوز چرا دوسشون دارم و دلم میخواد دیده بشم و بم جلب بشن اما اصلا اینطور نیس که بگم دلم اونارو میخواد فقط هنوز اگه اتفاقی ببینمشون خوشم میاد که باهاشون حرف بزنم یا بم توجه کنن..فقطم اونا نیستن از طرف همسرمم هستن کسایی که خوشم میاد جلوشون جلب توجه کنم اما بازم حیامو حفظ میکنم و ادمی نیستم دنبالشون باشم چون همسرمو زندگیو دوس دارم واس همین میخواستم بدونم این اخلاقم طبیعیه و اکثرا اینطورین یا مشکلی دارم؟
حتی طرف متاهلم باشه اگه ازش خوشم بیاد دوس دارم بم توجه کنه اما بازم قصد بدی ندارم
دارای دیدگاه سپتامبر 8, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
در این مورد دقت کنید که همه افراد از اینکه مورد پذیرش و توجه باشند لذت می برند اما اگر این علایق و نیازها باعث شود که شما برای جذب توجه افراد رفتار خاصی نشان بدهید و بدون توجه آنها احساس اعتماد به نفس نداشته باشید این موضوع نیاز به بررسی دقیق تر دارد که بهتر است به صورت حضوری این مورد را بررسی کنید.

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-22354783
پاسخ داده شده اکتبر 20, 2019 توسط سارا
سلام.من هم در دوره عقد مثل این خانم بودم.ودر طول یکسال شاید یکی دوبار ارضا شدم.بقیه مواقع به حالتی میرسیدم که نمیذاشتم همسرم تا چند لحظه بهم دست بزنه .بعد نیاز داشتم ولی به اندازه کافی نه.در واقع فروکش میکرد .ارضا نمیشدم چون بعد چند دقیقه احساس نیاز میکردم و باز نیاز به نوارش و تخریک داشتم که همسرمو خسته میکرد برای همین گاهی میگفتم ارضا شدم.الانم چندماهه ازدواج کردم اصلا ارضا نشدم.همسرمم از قبلش کم میل تر شده.رابطمون کمه.نیاز من معمولا بی جواب میمونه.هروقتم پاسخ میدن لذت زیادی میبرم اما ارضا نه.با دخول ارضا نمیشم با تحریک کلیتوریس به اوج میرسم اما همون حال قبل ازدواج دارم.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,061 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,296 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 334 بازدید
3 پاسخ 289 بازدید
سوال شده فوریه 3, 2022 در آموزش جنسی و زناشویی توسط mahak
2 پاسخ 1,717 بازدید
3 پاسخ 300 بازدید
3 پاسخ 1,816 بازدید
1 پاسخ 214 بازدید
2 پاسخ 835 بازدید
4 پاسخ 5,096 بازدید
...