مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

جدا شدن به اصرار خانواده

234 بازدید
سوال شده دسامبر 27, 2017 در مشاوره آنلاین طلاق رایگان توسط mis.f
سلام من دو سال عقد هستم و از همون ابتدا با مخالف شدید خانواده ازدواج کردم به دلیل اینکه پسر وضعیت مالی مناسبی نداشت و همین الان هم توی دو سال نتونسته یه شرایط معمولی برای شروع زندگی فراهم کنه دیگه خانودم صبرشون تموم شده و میگن باید جدا شی چون با این پسر آینده خوبی نداری منم حرفاشون رو پذیرفتم.چون دو سال پیش هم همینا رو گفتن و نتیجه ش رو با چشمای خودم دارم میبینم ولی خب خیلی شوهرم رو دوست دارم و مرد سالم و خوبیه از طلاق و تبعات اجتماعی بعدش هم خیلی میترسم ولی خانوادم حمایتم میکنن لطفا راهنماییم کنید.
3 پاسخ
پاسخ داده شده دسامبر 27, 2017 توسط راهنما
یا شما باید با شرایط همسرتون بسازید که راه صبر و گذشت روباید در پیش بگیرید و گله و شکایت نکنید یا بر اساس شرایط موجود و نظر خانواده به جمع بندی رسیدید و باید الان تصمیم گیری کنید و در این دو راه کسی جز شما نمیتونه تصمیم گیری کنه .پس خواهشا منطقی فکر کنید و خودتون رو با عباراتی چون دوستش دارم و یا تبعات آینده طلاق و ... سرگردان نکنید تا تکلیف هر دوی شما در زندگی روشن بشه.
پاسخ داده شده دسامبر 27, 2017 توسط مشاور
در این دوسال شما برای ساختن زندگی به همسرتان چی کمکی کردید دو سال پیش که خانواده به شما گفتند که ایشان شرایط مالی مالی مناسبی ندارند شما در این مدت چه برنامه ریزی و چه کمکی به ایشان کردید تا از انتخاب خود حمایت کنید یا نشستید تا ایشان جور مسائل خانواده شما را بکشند.ایشان به فکر ساختن زندگی باشند کار کند برنامه ریزی مالی کند پس انداز کند.خودتان منصف باشید.ممکن است فرد دیگری پیدا شود که وضع مالی خوبی دارد اما مطمئنا عیب دیگری و شما یاد گرفته اید تا پوشاننده عیب دیگران باشید.و متاسفانه خانواده نیز شما را راهنمایی نکرده اند عملا منتظر نشسته اند تا حرف شان ثابت شود.طلاق گزینه مناسبی نیست.
پاسخ داده شده دسامبر 28, 2017 توسط دکتر روانشناس حرفه ای (91,620 امتیاز)
ویرایش شده دسامبر 28, 2017 توسط دکتر روانشناس
با سلام
دوست عزیز تنها مشکل ایشون نداشتن شرایط کاری است ؟؟؟و ایا واقعا تا حدی غیر قابل تحمل است که شما می خواهید طلاق بگیرید و جدا شوید .اینکه می فرمایید به ایشون علاقه دارید ایشون رو دوست دارید و نمی خواهید اسیر تبعات طلاق و مطلقه شدن بروید همه دلایل خوبی است تا برای  کار ایشون و ترغیب به کار  تلاش کنید .تلاش کنید و بخواهید که شرایط بهتر شود .
البته باید بررسی شود .اینکه ایا همسر شما واقعا تلاشی ندارد و اصلا رفع نسائل برایش مهم نیست یا خیر شرایط بهتر شدن وضعیت مالی وجود ندارد  یا اگر حداقل درامدی دارد پاسخ هزینه ها را نمی دهد همه این ها مسائل مهمی هستند که باید توجه و دقت کنید .
در هر حال توجه به این مسائل و اینکه ایشون چرا وضعیت را تغییر نمی دهند مهم است اگر واقعا فردی است که فکر نمی کند وظیفه امرار معاش دارد و باید تامین کننده باشد و اصلا تغییر نخواهد کرد انگاه تصمیم دیگری گرفته شود.
امیدوارم با مراجعه حضوری مساله رفع شود .

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

44034490

موفق باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,062 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,945 کاربر

سوالات مشابه
3 پاسخ 644 بازدید
1 پاسخ 169 بازدید
2 پاسخ 308 بازدید
2 پاسخ 176 بازدید
2 پاسخ 270 بازدید
2 پاسخ 225 بازدید
2 پاسخ 333 بازدید
1 پاسخ 146 بازدید
سوال شده دسامبر 19, 2017 در مشاوره آنلاین طلاق رایگان توسط ساناز
2 پاسخ 163 بازدید
1 پاسخ 207 بازدید
سوال شده دسامبر 6, 2017 در مشاوره خانواده آنلاین توسط منا
...