مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

درخواست ازدواج

191 بازدید
سوال شده سپتامبر 19, 2019 در دوستی یا نامزدی توسط محب
سلام خسته نباشی ببخشید ولی برای کاهش متن خلاصه میکنم ، من یک دختر خاله دارم که از سنین کودکی نسبت بهش احساس علاقمندی داشتم ولی تا همین دو سال پیش با خودم میگفتم اینا بچه بازی و بخاطر سنه اما الان که حدودا ۲۲ ساله شدم علاقم بیشتر شده خب اونم یکسری کد هایی داده که حدودا علاقه داره ولی واقعا تا از نپرسم هیچوقت نمیفهمم ، خونه خالم شهر دیگست و با ما فاصله زیادی دارن و من و دختر خالم هم دانشجوییم و هم همسنیم البته دخترخالم دو ماه ازم بزرگتره ، حدود سه یا چهار ماه پیش برادر کوچکتر من عاشق خواهر کوچیکه دخترخالم شده و حتی برعکس من که شدیدا خجالتیم به مادرم گفتو مادرم هم به خالم که دختر خالم گویا از داداش ما خوشش نمیاد حالا از طرفی دلخورم که چرا داداشم انقدر بدون شناخت و باعجله رفته جلو و از طرفی هم شرایط منو سخت کرده و منم نمیدونم باید چیکار کنم ، پس اولا خواهش میکنم که برای خود رابطم به من یک مشاوره بدین و هم اینکه با این وضع حجالتی بودنم و این شرایط باید چیکار کنم؟؟ میترسم ابروم بره
1 پاسخ
پاسخ داده شده سپتامبر 19, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

شما و برادرتان دو فرد متفاوت و با ویژگی های متفاوتی می باشید و این موضوع را را اگر بتوانید درک کنید ناراحتی شما از برادرتان کاهش می یابد . در مورد خودتان و دختر خالیتان نیز شما تصمیم درستی گرفته اید چون رابطه در دوران نوجوانی دوام زیادی ندارد و می تواند هردوی شما را با مشکلات بیشتری مواجهه کند .

بهتر است اگر فکر می کنید آمادگی اقتصادی، اجتماعی ، جنسی ، عاطفی و پذیرش مسئولیت یک زندگی مشترک را دارید در زمان مناسبی این موضوع را با خانواده در میان بگذارید و درخواست آشنایی بیشتر برای هردویتان کنید تا بتوانید تصمیم گیری بهتری بر مبنای شناخت داشته باشید چون ممکن است یک سری ویژگی ها را شما ها در این مدت طولانی در ذهنتان خیالپردازی کرده باشید و در واقعیت به شکل دیگری باشد که شما می توانید با شناخت بیشتر در این مورد تصمیم گیری کنید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,061 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,153 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 286 بازدید
سوال شده اکتبر 7, 2019 در قبل از ازدواج توسط محمد
1 پاسخ 154 بازدید
1 پاسخ 858 بازدید
1 پاسخ 300 بازدید
سوال شده فوریه 5, 2019 در قبل از ازدواج توسط بی نام
1 پاسخ 1,025 بازدید
2 پاسخ 422 بازدید
2 پاسخ 241 بازدید
1 پاسخ 159 بازدید
سوال شده سپتامبر 29, 2019 در قبل از ازدواج توسط احسان
5 پاسخ 3,122 بازدید
...