مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

نمی تونم با بچه ها ارتباط برقرار کنم

264 بازدید
سوال شده سپتامبر 25, 2019 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط فاطیما
سلام من دختری 14 ساله هستم . همیشه توی مدرسه به عنوان دانش اموز جزو دانش اموزای هستم که ارومن و دیر یخشون آب میشه ولی در واقع من از خودم راضی بودم با خیلی از بچه ها بودم و دوست هم داشتم اما پارسال ما به یه شهر دیگه اومدیم باز هم مثل سال های گذشته بودم به نظر خودم داشتم کم کم به محیط عادت میکردم ولی دوسه نفر از بچه های کلاس خیلی اذیتم کردن و من اعتماد به نفسم کم شد ولی انتظار داشتم حداقل بتونم با بچه ها حرف بزنم و بگو بخند داشته باشم ولی متاسفانه تو یه جمع های بچه های اصلا حرف نمیزنم و هیچ دوستی هم ندارم که این واسه من خیلی غیر طبیعیه از چندتا از بچه های کلاسهم خوشم اومده ولی نمیتونم برم سمتشون هرچی هم که رو خودم کار میکنم فایده نداره با مشاور مدرسمونم صحبت کردم اما اون گفت برو تو جمع بچه ها و بگو بخند کن ولی مشکل اصلی من اینه که هرچقدر هم که تلاش میکنم شرایطش که پیش میاد انگار زبونم قفل میشه سال تحصیلی جدید که شروع شد خیییلی رو خودم کار کردم ولی در کمال حیرت دیدم از سال قبل هم کم حرف تر شدم .من شخصیت خیلی پرحرف و شادی دارم تویه خانواده و دوستام اینجوری شناخته شدم ولی تویه مدرسه مثل لال هام . واقعا دارم از دست خودم دیوونه میشم و اعتماد به نفس هر روز به خاطر کم حرف و کم رو بودن بیش از حدم کمتر میشه
ممنون میشم اگه کمکم کنید . چون واقعا به کمکتون احتیاج دارم
2 پاسخ
پاسخ داده شده سپتامبر 25, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

در این مورد نیاز است بدانیم که فکر می کنید به چه شرایطی برای صحبت نیاز دارید و اینکه محیت خانواده چه احساسی را به شما می دهد که می توانید در آن محیط ارتباط بهتری ایجاد کنید؟
پاسخ داده شده اکتبر 6, 2019 توسط بی نام
وای منم دقیقا اینجوریم نمیدونم باید چکار کنم
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,813 پاسخ

29,373 دیدگاه

2,979 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 822 بازدید
1 پاسخ 1,665 بازدید
1 پاسخ 250 بازدید
1 پاسخ 168 بازدید
سوال شده اوت 13, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
...