مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

راهنمایی برای ادامه ارتباط

50 بازدید
سوال شده اکتبر 3, 2019 در مشاوره رایگان فردی توسط سارا
ویرایش شده اکتبر 3, 2019
سلام وقتتون بخیر

دختری 30 ساله هستم که مدت 4 ماهه با پسری 34 ساله از طریق فضای مجازی آشنا شدم و بعد از 2 هفته همدیگرو ملاقات کردیم(ساکن تهران هستیم)،ایشون خیلی بهم ابراز علاقه میکنه و میگه دوستم داره ولی تا حالا هیچوقت به طور مستقیم حرف از آینده و ازدواج نزده و فقط گاهی بین حرفاش میگه تو برای منی.

بعضی اوقات ازم میخواد برخی از نیازاشو مثل بغل کردن و بوسیدن برطرف کنم ولی من به شدت با این موضوع مخالفم و یک سری خط قرمز برای ایشون مشخص کردم و جز گرفتن دستش کاری نمیکنم و ایشون هم معمولا برای جلوگیری از بحث و ناراحت نشدن من روی حرفش پافشاری نمیکنه. اخیرا مدام تو فضای مجازی آنلاینه و گاهی در عین آنلاین بودن جوابمو دیر میده و بهش میگم زیر بار نمیره و میگه نبودم و گوشیم آنلاین میزنه و به شدت انکار میکنه که با شخص دیگه ای چت میکنه به شدت بهش مشکوکم و ذهنمو درگیر کرده،به نظرتون اگه ازش بخوام تلگرام و واتس آپشو چک کنم اشتباهه؟

امروز یه بحث شدیدی در همین موضوع باهاش کردم و حرف از جدایی زدم ولی باز با حرفاش آرومم کردو گفت اگه تو اینجوری آروم میشی من قبول کینم چون دوستت دارم و آرامش تو از همه چیز برام مهمتره و منم ازش 5روز وقت خواستم که هیچ پیامی بهم ندیم تا تصمیم درستی بگیرم

الانم خیلی سردرگمم و میترسم اگه حرف از ازدواج و هدفمند کردن دوستی پیش بکشم باعث خورد شدن شخصیت خودم شود و نمیدونم باید چیکار کنم،ممنون میشم اگه راهنماییم کنین
1 پاسخ
پاسخ داده شده اکتبر 3, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

دقت کنید که بر اساس شناخت در دنیای مجازی نمی توان در این مورد تصمیم گیری کرد بهتر است از ایشان بپرسید که چه هدفی را در رابطه دنبال می کنند و خط قرمزهای این رابطه را مشخص کنید.

دقت کنیدکه رابطه بدون هدف می تواند آسیب زا باشد و زمانی که هریک از شما هدف های متفاوتی در رابطه داشته باشید توقعات و رفتارهای شما با یکدیگر متفاوت می باشد .

بهتر است خط قرمزهای خودتان را نیز در رابطه برای ایشان مشخص کنید و در کنار آن سعی کنید از خیالپردازی بر اساس صحبت های ایشان خوداری کنید.

در مورد آنلاین بودن ایشان نیز نمی توان بر این اساس بیان کرد که ایشان رابطه دیگری دارند و درخواست چک کردن ایشان می تواند مشکلات بیشتری ایجاد کند و بهتر است تا زمانی که دلیل کافی بر مبنای این موضوع ندارید صحبتی عنوان نشود .
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,816 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,493 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 488 بازدید
سوال شده دسامبر 29, 2020 در مشاوره تحصیلی توسط سیما
1 پاسخ 205 بازدید
1 پاسخ 238 بازدید
سوال شده سپتامبر 28, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 259 بازدید
3 پاسخ 215 بازدید
3 پاسخ 296 بازدید
1 پاسخ 156 بازدید
سوال شده فوریه 2, 2018 در مشاوره تحصیلی توسط جلیل محمدی
0 پاسخ 179 بازدید
1 پاسخ 72 بازدید
سوال شده فوریه 23, 2019 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
3 پاسخ 597 بازدید
...