مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

کارهای شوهرم برام غیر قابل تحمل است

1,142 بازدید
سوال شده اکتبر 5, 2019 در زوج درمانی توسط مورایا
من 41 سالمه و شوهرم 61 سال.  ما20 ساله ازدواج کردیم.  ما عاشق هم شدیم و با مخالفت‌های خانواده‌ها باهم ازدواج کردیم، بچه نداریم، بعد از ازدواج هم آمدیم شمال زندگی می‌کنیم، الان 14 سال میشه که سکس نداریم.. من واقعاً داغونم.. البته شوهرم فشار خون داره و قرص میخوره و همش بهانه اش اینه که قرص ها باعث کاهش جنسیش شده، ولی حتی حاضر نیست بغل یا بوسم کنه، هربار دلم میخواد توی بغلش باشم مثل قبلآ که ساعتها توی بغلش بودم و حرف میزدیم، وقتی طاقتم تموم میشه میرم بغلش میکنم، سریع یه بهانه میاره که خودشو دور کنه، میدونم رابطه جنسی داره، اینو مطمئنم، چون  چندین بار توی جیب لباس‌هایش قرص سیدنافیل دیدم اون هم وقتی از بیرون میاد.. وقتی خونه هست یه لحظه موبایلش رو از خودش دور نمیکنه، حتی می‌خوابه موبایلش میذاره  توی جیب شلوار پیژامه  بعد می‌خوابه.. ولی وقتی میره بیرون  بهش زنگ بزنم محاله جواب بده و میگه موبایلش توی ماشین جا  گذاشته. هر شب تا دیر وقت یعنی 5 صبح میاد خونه،  چهارشنبه 4بعد از ظهر رفت بیرون تمام شب گوشی جواب نداد بعد هم منو رد تماس کرد تا تمام روز پنجشنبه، آخر سر زنگ زدم به یکی که گاهی با هم میرن ماهیگیری که ببینم خبری داره؟ که اون هم نمی‌دونست خلاصه جمعه 6 صبح آمد خونه... میگم کجا بودی؟ جواب میده: دنبال کار و پول در آوردن... دیگه تحمل ندارم از یه طرف هم میگه محاله طلاق بگيريم دوست دارم،از یه طرف هم پدرم آمده پیش ما زندگی میکنه نمیخوام ناراحت بشه چون قلبش عمل کرده،... خیلی خستم، دیگه مغژم کار نمیکنه. پدرم هم تعجب کرده که شوهرم از شب تا صبح کجاست؟  چند بار بهم گفته : نکنه شوهرت رابطه دیگه داره که نمیاد خونه؟ من هم گفتم اینجا شهر کوچکی هست هر کاری بکنی گندش در میاد، از این کارها نمیکنه! ولی میدونم که رابطه داره، چون نسبت به من کوچکترین تمایلی نداره و اصلا براش مهم نیستم... نمیدونم چکار کنم؟
1 پاسخ
پاسخ داده شده اکتبر 6, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

در این مورد نیاز است که شما در احترام با ایشان صحبت کنید تا بتوانید تصمیم گیری داشته باشید نیاز جنسی نیز مانند نیازهای دیگر نیاز به توجه و مراقبت دارد و نمی توان این موضوع را در زندگی مشترک نادیده گرفت.

برای  اینکه بیان کنید همسرتان به شما خیانت می کند نیاز است که دلایل قانع کننده داشته باشید تا بتوانید با ایشان صحبت کنید .

در مورد پدرتان نیز ایشان شرایط شما را درک می کنند بهتر است خودتان همه جوانب را مد نظر قرار بدهید و با همسرتان نیز صحبت کنید و بیان کنید که برای بهبود زندگیتان می توانید برای افزایش میل جنسی به متخصص مراجعه کنید تا بتوانید شرایط بهتری را تجربه کنید .

دلایل شما برای ادامه زندگی مشترک چه مواردی می باشد؟
دارای دیدگاه اکتبر 7, 2019 توسط مورایا
نمایش از نو اکتبر 9, 2019
باسلام، من بارها خواستم حرف بزنم ولی نمیشه، چون نمیذاره در مورد نیاز جنسی حرف بزنم یا شروع میکنه مسخره کردن یا هم شروع میکنه در مورد اینکه حالش خوب نیست و یا اینکه میگه:من به چی فکر میکنم تو به چی فکر میکنی... کلی مشکل زندگی داریم تو فکر سکس هستی... اصلا نشده حرف بزنم... الان هم خیلی وقته که کم میبینمش که در این مورد یا موارد
دیگه ای حرف بزنم، وقتی میاد خانه که اینقدر خسته هست که می‌خوابه، وقتی من از خواب بیدار میشم یا نیست خانه یا هم تازه داره میره بیرون تا 4 و 5صبح هم که نمیاد وقتی هم بیاد که می‌خوابه... این شده برنامه هر روز و شب ما.. تا حالا چند بار  شده گفتم بیا دنبالم  توی خونه کلافه شدم یه دور بزنیم ، ولی در اصل میخواستم حرفهامو بگم، یه بار گفت تا 5دقیقه دیگه خونم، گفتم من میام سر کوچه، باران هم شدید می‌آمد، ساعت ۹ شب بود تا ساعت 1.30 شب  نیامد من هم زیر بارون، چون کلید خونه را جا گذاشتم و درو بستم، هرچی زنگ میزدم جواب نمی‌داد.. وقتی کارها و رفتارهای اینجوری با من داره خوب یعنی براش مهم نیستم خیلی رفتارها و کارهاش منو خرد کرده و داغون شدم.. من نمیخوام با همچین آدمی زندگی کنم.. چون نه خوشحالم، نه عشقی بهم میده، نه دلش میخواد لحظاتش با من باشه.. قبل از اینکه ازدواج کنیم بهش گفته بودم : من تو زندگیم دوتا مورد برام خیلی مهم هست.  یکی عشق و علاقه و دیگری هم احترام و هیچی از تو نمیخوام به جز این 2مورد... نمیدونم نه درست میشه و نه میذاره من برم... من هم حق دارم زندگی خوبی داشته باشم، من هم حق دارم با کسی باشم که براش مهم باشم و لحظات و خاطرات خوبی با هم داشته باشیم ، ولی الان همش تنهام و غمگین... واقعاً نمیدونم چی میخواد، بهش میگم بریم پیش مشاور. میگه : نه،. برای اینکه بریم پیش مشاور آبروی منو میبری... نه درست میشه، طلاق هم نمیدی، پیش مشاور هم نمیاد، واقعأ خودم هم نمیدونم چکار کنم
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,017 سوال

27,721 پاسخ

29,298 دیدگاه

2,674 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 96 بازدید
سوال شده سپتامبر 6, 2021 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط Baran82
4 پاسخ 778 بازدید
سوال شده اوت 18, 2019 در زوج درمانی توسط مریم
1 پاسخ 174 بازدید
1 پاسخ 150 بازدید
1 پاسخ 283 بازدید
سوال شده اکتبر 7, 2019 در قبل از ازدواج توسط محمد
2 پاسخ 204 بازدید
سوال شده ژان 16, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط یا فاطمه الزهرا(س)
1 پاسخ 287 بازدید
1 پاسخ 121 بازدید
سوال شده می 1, 2019 در زوج درمانی توسط نادیا
1 پاسخ 202 بازدید
سوال شده فوریه 24, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 158 بازدید
سوال شده اوت 13, 2018 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
...