مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

شوهرم نه طلاقم میده، نه خودش رفتارهاش درست میشه

177 بازدید
سوال شده اکتبر 9, 2019 در زوج درمانی توسط مورایا
باسلام، من بارها خواستم حرف بزنم ولی نمیشه، چون نمیذاره در مورد نیاز جنسی حرف بزنم یا شروع میکنه مسخره کردن یا هم شروع میکنه در مورد اینکه حالش خوب نیست و یا اینکه میگه:من به چی فکر میکنم تو به چی فکر میکنی... کلی مشکل زندگی داریم تو فکر سکس هستی... اصلا نشده حرف بزنم... الان هم خیلی وقته که کم میبینمش که در این مورد یا موارد
دیگه ای حرف بزنم، وقتی میاد خانه که اینقدر خسته هست که می‌خوابه، وقتی من از خواب بیدار میشم یا نیست خانه یا هم تازه داره میره بیرون تا 4 و 5صبح هم که نمیاد وقتی هم بیاد که می‌خوابه... این شده برنامه هر روز و شب ما.. تا حالا چند بار  شده گفتم بیا دنبالم  توی خونه کلافه شدم یه دور بزنیم ، ولی در اصل میخواستم حرفهامو بگم، یه بار گفت تا 5دقیقه دیگه خونم، گفتم من میام سر کوچه، باران هم شدید می‌آمد، ساعت ۹ شب بود تا ساعت 1.30 شب  نیامد من هم زیر بارون، چون کلید خونه را جا گذاشتم و درو بستم، هرچی زنگ میزدم جواب نمی‌داد.. وقتی کارها و رفتارهای اینجوری با من داره خوب یعنی براش مهم نیستم خیلی رفتارها و کارهاش منو خرد کرده و داغون شدم.. من نمیخوام با همچین آدمی زندگی کنم.. چون نه خوشحالم، نه عشقی بهم میده، نه دلش میخواد لحظاتش با من باشه.. قبل از اینکه ازدواج کنیم بهش گفته بودم : من تو زندگیم دوتا مورد برام خیلی مهم هست.  یکی عشق و علاقه و دیگری هم احترام و هیچی از تو نمیخوام به جز این 2مورد... نمیدونم نه درست میشه و نه میذاره من برم... من هم حق دارم زندگی خوبی داشته باشم، من هم حق دارم با کسی باشم که براش مهم باشم و لحظات و خاطرات خوبی با هم داشته باشیم ، ولی الان همش تنهام و غمگین... واقعاً نمیدونم چی میخواد، نه طلاق میده، نه خودش درست میشه  و نه پیش مشاور میاد... چکار کنم؟
1 پاسخ
پاسخ داده شده اکتبر 10, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

در این مورد اگر ایشان حاضر به صحبت و درست کردن رابطه عاطفی و جنسیتان نمی باشند و شما تمامی جوانب جدایی را در نظر گرفته اید می توانید از ظریق قانونی اقدام کنید در ان مسیر دادگاه برای شما مشاوره های اجباری می نویسند  و شما می توانید از این فرصت استفاده کنید .

تا زمانی که همسرتان حاضر به صحبت نشوند نمی توان در این مورد نظر دقیقی داد و تغییر نیز از سمت شما ممکن است دوام و تاثیر زیادی نداشته باشد.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,018 سوال

27,722 پاسخ

29,305 دیدگاه

2,484 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 229 بازدید
1 پاسخ 239 بازدید
سوال شده فوریه 24, 2018 در زوج درمانی توسط sh.m
2 پاسخ 115 بازدید
سوال شده ژان 21, 2018 در دوستی یا نامزدی توسط عبدی
1 پاسخ 231 بازدید
...