مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

مشکلات خانوادگی

237 بازدید
سوال شده اکتبر 10, 2019 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
سلام،خسته نباشید من ۱۹ سالمه پدرم خیلی بداخلاقه وبا همه تندی میکنه مخصوصا با من مادرم خیلی صبوره و حاضر با صحبت باهاش نیست من و برادرم خواستیم که از پدرم طلاق بگیره اما چون خودش صبوره میگه شما  هم باید تحمل کنید من خیلی دوست دارم امسال برم یک شهر دیگه که دست پدرم راحت بشم چون همیشه بهم زور میگه مثلا من همه  * کارها خونه رو انجام بدم و راجب درسم همیشه منو با بقیه مقایسه میکنه واذیتم میکنه اما تا میخوام باهاش حرف بزنم عذرخواهی میکنه و میگه دیگه عصبانی نمیشه میخواستم بدونم برای یک دختر ۱۹ ساله اینکه پیش خونواده زندگه کنه بهتره یا بره یک شهر دیگه؟ واینکه ایا من خیلی زودرنجم یا پدرم خیلی بد اخلاقه ؟چون مادرم میگه همه ادمها همینقدر بداخلاقن اما خودم اصلا اینجوری نیستم واین اواخر همش میگم کاشکی بابام میمرد من راحت میشدم.
1 پاسخ
پاسخ داده شده اکتبر 10, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

در این مورد دقت کنید که ایشان به نظر می رسد که خودشان نیز از رفتاری که دارند پشیمان می باشند و نمی توانند کنترل رفتار خود را داشته باشند و می توانند با مراجعه به روانشناس عملکرد بهتری را تجربه کنند .

دقت کنید که تنها زندگی کردن شما می تواند شما را با مشکلات زیادی مواجهه کند و بهتر است سعی کنید با راهنمایی درست پدر و مادرتان برای مراجعه به روانشناس در این مورد نتیجه بهتری بدست آورید .

در مورد جدایی بهتر است واد روابط مادر و پدرتان نشوید و تصمیم گیری در این مورد را بر عهده خود مادرتان قرار بدهید دقت کنید که جدایی نیز می تواند مشکلات زیادی را برای ایشان ایجاد کند.

. واکنش شما نسبت به رفتارهای پدرتان چگونه می باشد؟
دارای دیدگاه اکتبر 10, 2019 توسط بی نام
اوایل من هم عصبانی میشدم و دعوامون میشد اما یکسالی هست که زیاد باهاش حرف نمیزنم.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,061 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,914 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 180 بازدید
3 پاسخ 216 بازدید
3 پاسخ 141 بازدید
3 پاسخ 528 بازدید
1 پاسخ 118 بازدید
1 پاسخ 144 بازدید
2 پاسخ 127 بازدید
سوال شده سپتامبر 8, 2019 در مشاوره رایگان فردی توسط f
1 پاسخ 138 بازدید
...