مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

تفاوتات عقیده ای

68 بازدید
سوال شده اکتبر 14, 2019 در قبل از ازدواج توسط بی نام
با سلام من در شرف ازدواج هستم و حدودا 2- 3 هفته دیگه کسی که حدودا 3سال دوست بودیم قرار خاستگاری گذاشتن خانواده ها منتها یک سری مسائل جدید پیش اومده که وایه من غیر قابل باور این که خواهر ایشون و کلا خانوادگی جاوی عمو‌و دایی هم حجاب دارن !! این رو جدیدا گفتن و رابطه ما با طرز فکر کاملا روشن فکرانه ایشون شروع شد حتی با سکس قبل از ازدپاجم مشکلی نداشت تو گروه های دختر پسر بود الان سر لباس خاستگاری به کت شلوار میگه نه این پوشش خوب نیست و لباسه پوشیده تر بپوش! من واقعا در عجبم خیلی دوسش دارم حاضرم تو خونواده اون پوشیده تر بپوشم در صورتی که ما خودمونم خونواده مذهبی داریم ولی اونی که اونا هستن به نظر من مذهبی بودن نیست تندرویه! چیزی که ذهنمو مشغول کرده اینه که من مقابل بچه ای که قراره بیارم مسئولم خودم هیچی ولی اگه بعدا بگه تو که میدونستی چرا همچین ازدواجی کردی توی جامعه ای که الان خیلی سطح فکرا باز تر هست چی باید جوابشو بگم خودم‌به خاطر این که دوستش دارم حاضرم قبول کنم ولی مسئولبت نسل بعدی رو چه جوری باید قبول کنم بچه ای که دچار دو گانگی بشه بچه ای که آزادی بخواد و من نتونم بهش بدم اونم آزادی های منطقی!
1 پاسخ
پاسخ داده شده اکتبر 14, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

در این مورد نیاز می باشد که شما میزان دیدگاه مذهبی ایشان را مورد بررسی قرار بدهید تا بتوانید تصمیم گیری بهتری داشته باشید . بهتر است در احترام دیدگاه خود این آقا را مورد بررسی قرار بدهید تا بتوانید تصمیم گیری داشته باشید در این مورد نیاز است که مشاوره پیش از ازدواج دریافت کنید تا بررسی کامل صورت گیرد .

1. ایشان در این مدت از شما خواسته اند که پوششتان را تغییر بدهند ؟؟

2. معیارهای شما برای انتخاب ایشان چه ویژگی هایی می باشید؟
دارای دیدگاه اکتبر 14, 2019 توسط بی نام
خیر از من نخواستن که پوششم رو تغییری بدم و موافق پوشش من بیرون هستن و فقط خواستن توی مهمونی های توی خونه توی خانواده ایشون لباس بلند بپوشم و حتما روسری جلو دایی هاو عمو هاشون داشته باشم و لباس های پوشیده تری برای مراسمات خاص پیش رو داشته باشم من همه لباس ها رو به انتخاب خودم کاملا پوشیده انتخاب کردم ولی این که توی هر مراسم به این مشکلات بخوریم سخت هست حتی احساس غریبگی دارم با فامیل هاشون دلم نمی خپاد ارتباط زیادی داشته باشیم با افراد با این عقاید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,816 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,625 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 238 بازدید
1 پاسخ 406 بازدید
سوال شده مارس 18, 2020 در قبل از ازدواج توسط بی نام
1 پاسخ 679 بازدید
1 پاسخ 148 بازدید
6 پاسخ 313 بازدید
1 پاسخ 291 بازدید
...