مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

نمیدونم افسردگی دارم یا نه؟

247 بازدید
سوال شده اکتبر 14, 2019 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
من چن تا تست افسردگی توی چن تا سایت دادم که میگفتن افسردگی شدید داری رابطم با خونوادم هم خوب نیست و اونا نگرانمن ولی خودم نمیدوم چرا اینقد گیر میدن خودم حس نمیکنم افسرده ام فقط فکر میکنم از موقعیت تحصیلم و خودم راضی نیستم رشته ای که دارم و... ولی خونوادم و سایتا میگن افسرده شدم اصلن از مشاوره خوشم نمیاد چند بار که رفتن ذهنیت خوبی ندارم ( در ضمن 16 سالمه و فکر کنم به هردو جنسم گرایش دارم و این موضوع تو دبیرستان واسم یکم استرس ایجاد میکنه وقتی با دوستامم و... )
2 پاسخ
پاسخ داده شده اکتبر 15, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

شما در سن حساسی قرار دارید که به دلیل رشد اجتماعی، جنسی ،عاطفی و... می توانید با دیدگاهای مختلف روبرو شوید و در این دوره با بحران هویت روبرو باشید تا به شناخت کامل تری از خودتان برسید اما گرایشات جنسی شما می تواند طبق آموزش ها و مسائل جسمی گرایشات متفاوتی را در شما ایجاد کند که نیاز به بررسی دقیق می باشد تا گرایش جنسی شما در مسیر درست هدایت شود و شما از آسیب های احتمالی در امان باشید .

برای تشخیص افسردگی نیاز به مصاحبه بالینی می باشد بهتر است به صورت حضوری هم برای تشخیص افسردگی و شرایط روحیتان و هم برای گرایشات جنسیتان به صورت حضوری مراجعه داشته باشید .

افسردگی می تواند با تغییرات حالت های روحی و خلق غم و اندوه ، تغییرات در تغذیه و خواب، بی هدفی ، عملکرد پایین همراه باشد .

سن شما سن حساسی می باشد و گرایش به استقلال می تواند باعث شود که روابط با خانواده دچار مشکل شود اما دقت کنید که در هر حالتی آن حتی اگر از مسیر درست نیز رفتار نکنند می خواهند بهترین اتفاق برای شما رخ بدهد و شما می توانید با راحل های حل مسئله بهتر شرایط بهتری را از نظر خانوادگی و درسی و.. تجربه کنید .

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-88422495
دارای دیدگاه می 27, 2020 توسط مها
سلام من احساس میکنم افسرده ام خیلی احساس تنهایی میکنم وفوق العاده رویا پردازم ...وچند وقتی هست درسامودرست نمیخونم....اعتیاد به رمان دارم ولی مطئن نیستم از افسردگیم
پاسخ داده شده دسامبر 17, 2019 توسط امیر
درسته افسردگی داری خب چیزیه که باید قبولش کنی. دنبال علت و معلول نباش . حالا هرچی. چه فشار خانواده چه عاشقی نا درست چه دیدن خیانت چه نداشتن رفیق خوب چه کنایه ها چه مشکلات زندگی و... مهم نیستن  هیچ کدوم. تو اول باید به یه خود شناسی فردی برسی خودتو باور کنی. حرف دیگران رو بااهمیت جلوه ندی حسودی نکنی. هرچی بود و نبود و فراموش کنی. دل ببندی به اینده * روشن. ورزش هم یادت نره هفته ای 3 جلسه. از یه روان شناس هم کمک بگیر تا قضیه زود حل بشه و الا مثل من دو سال از حساس ترین روزای عمرتو سرش هدر میدی. پیش روانشناس برو نه روانپزشک
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,825 پاسخ

29,380 دیدگاه

2,809 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 438 بازدید
سوال شده می 12, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط Thatperson ممتاز (120 امتیاز)
2 پاسخ 284 بازدید
سوال شده نوامبر 3, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 632 بازدید
3 پاسخ 1,097 بازدید
سوال شده فوریه 8, 2021 در اعتیاد و درمان ها توسط P.hz حرفه ای (1,340 امتیاز)
0 پاسخ 819 بازدید
3 پاسخ 5,942 بازدید
1 پاسخ 289 بازدید
سوال شده سپتامبر 24, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط نیلوفر
3 پاسخ 523 بازدید
...