مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

کمکم کنید دو دلم

89 بازدید
سوال شده اکتبر 16, 2019 در قبل از ازدواج توسط بی نام
سلام من دختری ۲۳ ساله هستم و حدودا دوسه سال هست که با پسری که سه سال ازم بزرگتره اشناشدیم و ایشون اقدام به خاستگاری کردن ولی پدرم بشدت بااین قضیه مخالفت کرد ..دلایل پدرم این بود که وضعیت مالیشون پایینه و پدرش سیگارمیکشه و به ظاهر ایشون گیردادن و گفتن که زشته وقیافه نداره...البته این راهم بگویم که ایشون فوق لیسانس مهندسی مکانیک ازدانشگاه تربیت مدرس هستن و دریک شرکت کارمیکنند ودرامدنسبتا خوبی دارند وادم بامسعولیت وخوبی هستند وازلحاظ فرهنگی اعتقادی و قومیت  و اهداف تقریبا بام برابریم و هیچ مشکلی ازاین لحاظ نداریم ..ازنظر من ایشون یه فردی باقیافه عادی بودند ولی مشکلم الان اینه که درطی این یکسال که پدرم مخالفت کردند انقد توخونه  هعی گفتن که زشته اصن قیافه نداره و...خاک توسرت بااین اتخاب کردنتو ازاین حرفا که الان چندوقته شک تودلم افتاده که نکنه دارم اشتباه میکنم ...هعی به ذهنم میاد که اره قیافش خوب نیس و من ممکنه بعدا ازاینکه شوهرم خوشگل نیس ازازدواجم پشیمون شم...یااینکه همش این توذهنم میاد که همه میخان بگن وای شوهرش قیافه نداره..‌توروخدا کمکم کنید ...حالم خوب شه...دیگه این فکرابه ذهنم نیاد...یااصن اینکه این فکرا درسته یا غلط...البته اینم بگم که ماپیش مشاورهم رفتیم وایشون مشکلی برای ازدواجمون ندیدن و واقعا اون طرفم بهم علاقه داره....منم واقعا دوسش داشتم و الانم دارم ولی احساس میکنم دو دل شدم ... یاشایدم یکم علاقم بهش کم شده...نمیدونم...خاهشاکمکم کنید...
1 پاسخ
پاسخ داده شده اکتبر 16, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

دقت کنید اینکه شما بخواهید بر اساس رفتارها والدین فرد را قضاوت کنید اشتباه می باشد اینکه پدر ایشان سیگار می کشنند موضوعی نیست که بتواند بر زندگی مشترک شما تاثیر منفی داشته باشد .

اما در مورد وضعیت مالی و ظاهر ایشان نیاز است که یک هم سطحی تقریبی از نظر مالی برای شما دو نفر وجود داشته باشد تا بتوانید درک بهتری از شرایط مالی و نیازهای یکدیگر داشته باشید.

از نظر ظاهری نیز در اول این موضوع را در نظر داشته باشید که زیبایی نسبی می باشد و هر فردی نسبت به زیبایی دیدگاه خاص خود را دارد و بهتر است در این موضوع شما به این مورد توجه کنید که ظاهر این فرد برای شما آرامش بخش می باشد و وقتی در کنار ایشان قرار دارید چه دیدگاهی در مورد ظاهر ایشان دارید و از همراهی با ایشان در جمع و بیرون چه احساسی را تجربه می کنید؟
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,061 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,829 کاربر

سوالات مشابه
0 پاسخ 200 بازدید
1 پاسخ 112 بازدید
سوال شده نوامبر 30, 2021 در مشاوره مذهبی توسط لجتتلتلج
3 پاسخ 137 بازدید
1 پاسخ 128 بازدید
سوال شده اوت 18, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط زهرا
8 پاسخ 2,018 بازدید
سوال شده اکتبر 16, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 71 بازدید
سوال شده ژوئن 28, 2023 در قبل از ازدواج توسط pedram1216 حرفه ای (260 امتیاز)
2 پاسخ 133 بازدید
سوال شده اوت 9, 2020 در قبل از ازدواج توسط ویدا
1 پاسخ 84 بازدید
سوال شده ژوئن 15, 2020 در قبل از ازدواج توسط بی نام
...