مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

من من کردن بیش از حد

98 بازدید
سوال شده اکتبر 16, 2019 در قبل از ازدواج توسط بی نام
با سلام من با آقایی که 3سال هست دوستیم قراره ازدواج کنیم قبلا تو رابطه دوستیمون همیشه بحث بود چیزی که واسه همه هست ولی من من نبود از وقتی که بنا به ازدواج شده همیشه هر مسئله ای که اختلاف نظر داریم میگه شرایط خونواده من اینه شرایط زندگی من اینه اگه میتونی با این شرایط ازدواج کنیم اگه نه من دلم‌نمیخواد بعدا همیشه زندگیم جنگ و دعوا باشه ،این همیشه من من کردنا من رو دلسرد کرده هیچ وقت نگفت بمون با هم درستش میکنیم همیشه گفت شرایط اینه اگه میتونی بمون ! حس میکنم چون میدونه دوسش دارم اینه رفتارش فکر میکنه من که هستم و دوسش دارم دیگه باید همه شرایط اونی باشه که اون میخواد..
من ۲۳ ایشون ۲۵ سالشونه هنوز مشاوره قبل ازدواج نرفتیم قرار بود بریم هفته آینده که توی بحث چندین بار حرف از تمام شدن زد و دیگه از نظر من حرف از روی عصبانیت نبود وقتی چند بار تکرار شد منم گفتم بهتره تمام بشه.
چجوری میشه من من رو از ایشون گرفت چجوری میشه بهشون فهموند رابطه فقط از طرف ایشون نمیشه باشه و باید دو طرف باشه، یک ماه به مراسم خواستگاری هست و خانواده ها قرار گذاشتن نمیدونم باید چیکار کرد!!
1 پاسخ
پاسخ داده شده اکتبر 16, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

دقت کنید که ازدواج یعنی شروع یک رابطه دونفره که نیاز است به نیازها ، علایق ، فرهنگ ، هنجارهای یکدیگر احترام بگذارید و رد مسیر پیشرفت یکدیگر گام بردارید.

بهتر است قبل از تصمیم گیری برای ازدواج در کنار شناختی که خودتان بدست آوریده اید مشاوره پیش از زادواج را نیز دریافت کنید تا دید گاه و سبک شخصیتی هریک زا شما مورد بررسی قرار گیرد تا بتوانید تصمیم گیری بهتری داشته باشید.

علاقه برای ازدواج یک از وجه هایی می باشد که نیاز است به آن توجه شود در کنار این علاقه نیاز است که فرهنگ ، دیدگاها در مورد زندگی مشترک ، معیارهایتان و توقعات از زندگی مشترک ، سبک شخصیتی فرد نیز مورد توجه قرار بگیرد .

معیارهای شما برای انتخاب این فرد چه ویژگی هایی می باشد؟
دارای دیدگاه اکتبر 16, 2019 توسط بی نام
از نظر اخلاقی خانوادگی اجتماهی حدودا در یک سطح هستیم فقط کمی مذهبی تر هستند من خیلی از مسائلی که میگن مشکلی ندارم ولی از هربار شرط و شروط گذاشتن خسته شدم
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,816 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,178 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 223 بازدید
1 پاسخ 332 بازدید
سوال شده دسامبر 22, 2018 در مشاوره رایگان فردی توسط Ali ممتاز (100 امتیاز)
0 پاسخ 105 بازدید
سوال شده سپتامبر 28, 2019 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط Mizan1234 ممتاز (100 امتیاز)
1 پاسخ 390 بازدید
سوال شده مارس 10, 2023 در قبل از ازدواج توسط بی نام
2 پاسخ 61 بازدید
2 پاسخ 72 بازدید
1 پاسخ 42 بازدید
1 پاسخ 311 بازدید
سوال شده دسامبر 31, 2021 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط بی نام
2 پاسخ 96 بازدید
سوال شده دسامبر 5, 2021 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط اریانا
...