مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

راه کارب برای جلوگیری از خودکشی فرد عاشق

295 بازدید
سوال شده اکتبر 17, 2019 در مشاوره رایگان فردی توسط پری‌ناز
باسلام


دختری۲۷ساله هستم ک ۲سال پیش نامزدی ناموفق داشتم در حد ۲ونیم ماه.. الان تقریبا ۱ماهی میشه که پسری ک ۵سال از من کوچیکتره عاشقم شده من ۳بار جواب منفی دادم بهش..چون سنش مثل نامزد سابقم کمتر از من بود و هنوز سربازیش تموم نشده .. چون هنوز در سن کسب تجربس و ناپختس من نتونستم بهش فرصت بدم چون میدونم که نمیتونم باهاش باشم.. بخاطر جواب ردم یبار خودکشی کرده.. و همچنان مصره که باز هم اینکارو خواهد کرد.منم نمیخوام با توجهام بهش امید بدم که میتونم باهاش باشم از طرفیم نمیخوام براش اتفاقی بیفته.. لطفا کمکم کنین چیکار کنم؟؟من قبلا زندگیمو فدای نامزدی سابقم کردم نمیخوام بازم خودمو فدای یکی دیگه بکنم ک چون عاشقمه!

ممنونم از راهنماییون
1 پاسخ
پاسخ داده شده اکتبر 17, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

بهتر است از روی ترحم وارد این رابطه نشوید و اینکه ایشان به علت جواب منفی شما اقدام به خودکشی می کنند یکی از دلایلی می باشد که بهتر است در همین زمان به آن توجه کنید این فرد مشکلات روحی دارد و راحل های حل مسئله پایینی دارند که نیاز است تحت درمان قرار گیرند .

بهتر است خودتان را از ارتباط از هرگونه ارتباط با این فرد خوداری کنید و سعی کنید تصمیم گیری در این مورد را بر عهده خود این فرد و خانوادیشان بگذارید و به خانوادیشان بیان کنید که ایشان نیاز به درمان دارند و شما نمی توانید در این مسیر ایشان را همراهی کنید.
دارای دیدگاه اکتبر 17, 2019 توسط پری‌ناز
ممنونم از جوابتون..
بااین رفتارایی که من ازش دیدم همون اول متوجه شدم که نمیتونم‌باهاش باشم برای همون چن بار جواب منفی دادم.. به شدت هم کله شق و لجبازه..
یبار چن روز پیش جلوی خودکشیشو گرفتم.. دفعه دوم هم متوجه شدم‌میخواد کاری بکنه سریعا به دوستش اطلاع دادم که جلوگیری کنن ک البته اون خودکشی کرده بود و خوشبختانه به موقع رسیدن.. برای دفعه سومم منو تهدید کرد که خودکشی میکنم..منم تنها کاری که از دستم برمیومد این بود که ب دوستش اطلاع دادم تا به خانوادش بگه..
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,062 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,512 کاربر

سوالات مشابه
0 پاسخ 232 بازدید
سوال شده ژوئیه 23, 2020 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط بی نام
1 پاسخ 359 بازدید
1 پاسخ 582 بازدید
سوال شده ژوئیه 21, 2021 در مشاوره مذهبی توسط بی نام
1 پاسخ 274 بازدید
1 پاسخ 227 بازدید
4 پاسخ 321 بازدید
سوال شده ژان 29, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 179 بازدید
...