مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

اعتیاد والدین

233 بازدید
سوال شده دسامبر 30, 2017 در اعتیاد و درمان ها توسط faroborz
سلام بنده مجرد هستم و به خاطر اعتیاد والدینم همه موقعیت های ازدواج رو رد کردن آخه هر دو پدر و مادرم اعتیاد دارن و این خودش درد خیلی بزرگیه کم کم دارم نگران میشم من واقعا تشکیل زندگی بدم ولی هر کسی با این شرایط من کنار نمیاد به نظرتون چیکار کنم؟
3 پاسخ
پاسخ داده شده دسامبر 30, 2017 توسط راهنما
به نظر من باید سعی کنید با کمک گرفتن از معتمدین فامیل و یا آشنا تلاشی برای ترک دادنشون انجام بدید به هر حال پدر و  مادر شما هستند و باید در این مورد کاری انجام بدید دوست در مورد ازدواج به خدای خودتون اعتماد کنید و توکل کنید.
دارای دیدگاه دسامبر 30, 2017 توسط somaye
من خودم گرفتار یک مرد معتادم با دو بچه واقعا نمیدونم چیکار کنم چهار سال گرفتار شده امسال خیلی بد اخلاق و بهانه گیر شده است به خانواده ام اجازه رفت و آمد نمیده و مدام به من توهین میکنه شما بگید چیکار کنم؟
دارای دیدگاه دسامبر 30, 2017 توسط ناشناس
شما جواب خودتون رو در خط اول دادین زندگی با یه فرد معتاد مسلما نمیتونید انتظار دیگه ای داشته باشید بهتره از فامیل و افراد قابل اعتماد در خانواده برای مشورت در این زمینه کمک بگیرد یا مراجعه کنید به مشاورین متخصص در این زمیته تا به شما کمک کنند.
پاسخ داده شده دسامبر 30, 2017 توسط غزل
اگر امیدی به بهبودی والدین خود ندارید از کسان نزدیک خود که وجهه اجتماعی خوبی دارند به عنوان معرف خود استفاده کنید تا از این طریق با شخصی که شرایط شما رو درک می کنند آشنا شده و ازدواج کنید.
پاسخ داده شده دسامبر 30, 2017 توسط دکتر روانشناس حرفه ای (91,620 امتیاز)
ویرایش شده ژان 6, 2018 توسط دکتر روانشناس
با سلام

دوست عزیز بله درست می فرمایید واقعا شرایط سختی است و نگران کننده ولی به هر حال همه افراد حق زندگی دارند خیلی از افرادی که در زندگی دچار مشکل شده اند .با اراده و خواست خودشون و تلاش واقعا جنگیدند و پیروز شدند و اصلا هم  در زندگی با مشکلات مواجه نشدند یعنی خودشون شرایط رو مدیریت کردمند خیلی از افرادی که در کنارشون پدر و مادر سالمی و درستی قرار نداشته و مدام به این خاطر تحقیر شده اند و با مشکلات عدیده ای مواجه شدند پس بهتره بدونید که اصلا به خاطر داشتن شرایط اینچنین شما محکوم به شکست نیستید و ناامید نباشید شاید برای دوره  تقویت اعتماد به نفس و تلاش  احتیاج به روانشناس داشته باشید و می توانند به شما کمک کنند ولی به هر حال نباید سریع به این مساله فکر کنید که به خاطر این شرایط هر فردی با شما کنار نخواهد امد مهم این است که خود شما چقدر تلاش کردید وبرای رسیدن به اهداف م موفقیت و شما  چه چیزی برای عرضه دارید موراد زیادی بودند که خودشون با تلاش به موفقیت چشمگیری رسیدند .شما هم استثنا نخواهید بود امیدوارم موفق باشید

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

44034490

موفق باشید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,054 سوال

27,809 پاسخ

29,372 دیدگاه

2,158 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 379 بازدید
4 پاسخ 365 بازدید
1 پاسخ 583 بازدید
2 پاسخ 262 بازدید
سوال شده دسامبر 30, 2017 در اعتیاد و درمان ها توسط mitra
1 پاسخ 521 بازدید
1 پاسخ 235 بازدید
1 پاسخ 153 بازدید
سوال شده دسامبر 23, 2017 در اعتیاد و درمان ها توسط ستاره
1 پاسخ 465 بازدید
2 پاسخ 193 بازدید
1 پاسخ 215 بازدید
...