مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

اغفال و بی اعتمادی همسرم

139 بازدید
سوال شده نوامبر 12, 2019 در مشاوره خانواده آنلاین توسط fakhr
سلام متاسفانه دانشجو که بودم. یه خواستگار سمج داشتم که تا سال سوم دانشگاه باهاش رابطه دوستی داشتم بعد از 3 سال تصمیم گرفت با خانواده اش به خواستگاریم بیاد اما قبلش اغفالم کرد و خدا ببخشد با گفتن اینکه اول و آخرش مال خودمی رابطه باهام برقرار کرد. خانواده سالمی نبودند و مواد فروش بودند و خانواده ام که از این قضیه خبر نداشتند با ازدواج ما مخالفت کردند. یکسال بعد یکی از بچه های دانشگاه خواستگارم بود و قبل از عقد کردن خواستگار قبلیم بهش همه چی رو گفته بود اما اون قبول کردو ما عقد کردیم. هیچ کس به غیر خودمون از گذشته من خبر نداشت. الان هم بی نهایت به من شکاکه با این که در دوران عقد به سر میبریم اما خونه پدر شوهرم زندگی میکنیم و اجازه نمیده با خانواده خودم حرف بزنم. خیلی عصبانی میشه. میگه منو گول زدند در صورتی که از قبل ماجرا رو میدونسته. گوشیمو گرفته. و صداهامو با خانواده ام که زنگ میزنن ضبط میکنه. همدیگه رو دوست داریم اما بهم اعتماد نداره. چطور باید اعتمادش رو به دست بیارم؟چیکار کنم رابطه اش با خانواده ام درست بشه؟
1 پاسخ
پاسخ داده شده نوامبر 12, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)

با سلام خدمت شما دوست عزیز

گاهی افراد بدون شناخت و با وعده هایی که به انها داده می شود وارد روابط جنسی در دوران شناخت می شود که در آینده برای آنها آسیب های زیادی را به دنبال می آرود .

با توجه به اینکه این آقا از گذشته شما با خبر بودند بهتر بود با دقت بیشتری و بر مبنای شناخت و مشاوره پیش از ازدواج در این مورد تصمیم گیری می کردید.

با توجه به اینکه ایشان در زمان عقد هرگونه ارتباط شما را منع می کنند وبه صورت کامل شما را کنترل می کنند این موضوع می تواند نشعت گرفته از سبک شخصیتی ایشان باشد که به پارانوئید نزیدک می باشد و شما نمی توانید بدون جلسات مشاوره در ایشان تغییری را ایجاد کند.

این افراد ویژگی هایی دارند که چند مورد از آنها را در اینجا برای شما بیان می کنم در صورتی که این علایم را در ایشان مشاهده کرده اید بهتر است با ایشان رد آرامش و بدون توهین صحبت کنید و جهت مشاوره پیش از ازدواج اقدام کنید و در همین زمان قبل از وارد شدن به مرحله عروسی در مورد زندگیتان تصمیم گیری داشته باشید .
2- ترديد و شک داشتن به وفاداري و قابل اعتماد بودن ديگران.
3- امتناع از دادن اطلاعات
4- تحقيرآميز يا تهديد کننده تعبير کردن رويدادها يا اظهارات  ديگران.
5- کينه توزي و کنترل مداوم
6- احساس خطر کردن از حمله ي ديگران، در حالي که ديگران نشانه اي دال بر آن نمي بينند و همچنین توجه بیش از حد و اغراق آمیز به موارد منفی اطرافیان و بزرگ کردن آن ها
7- سوء ظن داشتن بدون دليل نسبت به وفاداري همسر يا شريک خود.

021-22685741

به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,816 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,579 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 346 بازدید
1 پاسخ 394 بازدید
سوال شده می 27, 2019 در قبل از ازدواج توسط بی نام
1 پاسخ 189 بازدید
سوال شده نوامبر 13, 2019 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
3 پاسخ 1,078 بازدید
2 پاسخ 741 بازدید
3 پاسخ 160 بازدید
0 پاسخ 136 بازدید
1 پاسخ 232 بازدید
2 پاسخ 683 بازدید
...