مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

استرس و اعتماد به نفس

58 بازدید
سوال شده نوامبر 25, 2019 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
سلام من دختری ۲۸سالم هستم و متاسفانه به زور با کسی رابطه مقعدی داشتم واژ اون روز حس گناه ترس و اضطراب دارم عذاب وجدان دارم خیلی گریه کردم خودم خیلی مشغول میکنم وچون مدیریت ومشاورهای مراکز مشاوره * که تو شهرمون هستش آشناست روم نمیشه برم من واقعا راضی به این رابطه نبودم و حس  میکنم دیگه کسی حاضر به ازدواج با من نیست  اعتماد بنفس ام رو از دست دادم نمیدانم چه کار کنم
1 پاسخ
پاسخ داده شده نوامبر 25, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

اگر ایشان به زور با شما رابطه برقرار کرده اند شما می توانید از ایشان شکایت کنید و این می تواند تجاوز محسوب شود اگر خودتان مایل به تنها بودن با ایشان نبوده اید .

اما در مورد شرایط روحیتان قابل درک می باشد که شما با خلاف ذهنیتتان مواجهه شده اید در اول بهتر است سعی کنید از سرزنش کردن خودتان خوداری کنید چون به گفته خودتان این رابطه به زور رخ داده است و شما راضی به این رابطه نبوده اید و این نشان می دهد که شما در این زمینه مقصر نیستید و نیاز است که شما مدیریت بیشتری بر روابط خود داشته باشید تا در آینده با مشکلات مشابه ای روبرو نشوید .

بهتر است سعی کنید به خودتان فرصت بدهید تا با شرایط پیش آده بهتر کنار بیاید و چند جلسه مشاوره حمایتی به صورت حضوری دریافت کنید تا بتوانید از نظر روحی در شرایط بهتری قرار بگیرید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,061 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,268 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 204 بازدید
1 پاسخ 62 بازدید
0 پاسخ 97 بازدید
1 پاسخ 420 بازدید
2 پاسخ 172 بازدید
سوال شده ژان 2, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط ماهنور
0 پاسخ 190 بازدید
سوال شده اوت 15, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
...