مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

شک و بی اعتمادی در رابطه

221 بازدید
سوال شده نوامبر 25, 2019 در قبل از ازدواج توسط Abol
سلام خسته نباشید. من ۱۹ سال سن دارم و حدود ۵ سال پیش عاشق دختر خانمی شدم که هم سن خودمه و تونستم بعد از ۵ سال ایشون رو ببینم و خجالتم روبزارم کنار و با ایشون ارتباط بگیرم و از اول قرار گذاشتیم که همو بشناسیم تا اگه مناسب بودیم بعدا ازدواج کنیم اما مدتی قبل من از سر کنجکاوی برنامه * اینستاگرام ایشون رو هک کردم و متاسفانه متوجه شدم ایشون با یه نفر هنزمان با من رابطه داره و حرفای خیلی رکیک و صمیمانه ای بینشون رد و بدل شده بود که بمن ضربه * بدی زد اما وقتی راجب این موضوع صحبت کردیم ایشون کلی اصرار کردن که اون پسر یه پسر فلجه و من از سر دلسوزی باهاش دوست بودم اما حقیقتا برام سخته که اون همه دروغ و اون همه حرفایی که بهم زده بودن رو فراموش کنم علی الخصوص اینکه ایشون توی این ۶ ماه رابطه ای که داشتیم به من گفته بود که تا حالا با کسی غیر از من نبوده در صورتی که من متوجه شدم ارتباط مجازی داشتن ایشون با بقیه خیلی عادی بوده براش و با هر غریبه ای بگو و بخند میکنه و اون مورد آخر هم که دیگه واقعا تیر خلاصو زد و باعث شد تموم اعتمادم نسبت بهش از بین بره و همچنین با پسرای فامیلشون خیلی صمیمیه و من اصلا نمیتونم با این موضوع کنار بیام اما اون بهم میگه که اون روابط مال ۲ سال پیش بوده و من الان با کسی غیر از تو نبودم و اون پسر فلج رو هم که همزمان با تو باهاش صحبت کردم از سر دلسوزی باهاش بودم(و درست هم میگن تحقیق کردم) و با پسرای فامیلم صمیمی نیستم و اون چیزایی که تعریف کردم برات مال دو سال پیش بوده(به این موضوع مشکوکم) و اصلا محلشون نمیزارم و اینارو بت نگفتم چون ترسیدم ولم کنی. اما به هر حال من دیگه نسبت به اون دختر اعتماد ندارم اما خب همدیگه رو دوست داریم اما نه میتونم ببخشمش و دوباره اعتماد کنم و نه میتونم ازش دل بکنم و واقعا نمیدونم اون اصلاح شده یا باز داره دروغ میگه خیلی ممنون میشم اگه راهنمایبم کنید با تشکر از شما و سایت بسیار خوبتون
1 پاسخ
پاسخ داده شده نوامبر 26, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

شما در این 5 سال با خیالپردازی از ایشان فردی را در ذهنتان ساخته اید که در زمان فعلی با خلاف ان مواجهه شده اید و این موضوع برای شما سخت می باشد که بتوانید آن را مورد پذیرش قرار بدهید . اما دقت کنید که هردوی شما هنوز در دوران نوجوانی قرار دارید و بهتر است برای موضوع مهمی چون ازدواج نه بر اساس خیالپردازی های خودتان بلکه بر مبنای شناخت ایشان و دیدگاهشان به زندگی و معیارهای خودتان و همچنین تحقیق و مشورت با خانواده و شماوره پیش از ازدواج تصمیم گیری کنید .

1. در زمان قعلی از نظر اقتصادی و اجتماعی آمادگی شروع یک زندگی مشترک را دارید؟

2. چند مدت می باشد که این خانم را می شناسید؟

3. معیارهای شما برای انتخاب ایشان چه ویژگی می باشد و از نظر خانوادگی ، اجتماعی، اقتصادی ، فرهنگی با یکدیگر همسانی دارید؟
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,816 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,006 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 73 بازدید
2 پاسخ 367 بازدید
سوال شده ژوئن 13, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 140 بازدید
1 پاسخ 244 بازدید
1 پاسخ 154 بازدید
سوال شده Mar 5, 2019 در مشاوره رایگان فردی توسط ساحل ممتاز (100 امتیاز)
1 پاسخ 264 بازدید
0 پاسخ 40 بازدید
سوال شده ژوئیه 7, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
2 پاسخ 158 بازدید
سوال شده ژوئیه 19, 2021 در مشاوره آنلاین طلاق رایگان توسط بی نام
3 پاسخ 1,079 بازدید
2 پاسخ 347 بازدید
...