مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

دختر ۲۳ ماهه ام چیزی نمی خورد.

104 بازدید
سوال شده نوامبر 28, 2019 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط Maryam
دختر ۲۳ ماهه ام از ابتدای ۶ ماهگی که وقت شروع غذای کمکی است تا امروز غذا خوردنش هر روز بدتر شده و اصلا غذا نمیخورد ، ما هم به هیچ عنوان به اجبار به او غذا نداده ایم،  فقط کمی شیر می خورد.  هر روشی رو امتحان کرده ایم غذا رو جلوش میگذاریم باز هم هیچ نتیجه ای نگرفتیم. از ۱۷ ماهگی به مهدکودک می رود و با وجودی که آنجا بچه ها کنار هم غذا میخورند باز هم او هیچ غذایی نمیخورد. از ساعت ۹ صبح تا ۳ بعدازظهر در مهد است با وجودی که یه وعده غذای اصلی و دو میان وعده میدهند باز آنجا هم هیچ غذایی نمیخورد تا به خانه می آید و کمی شیر آن هم فقط جلوی تلویزیون با پخش آهنگهای بچه گانه و سرگرمی میخورد ممنون میشوم اگر راهنمایی ام کنید.
1 پاسخ
پاسخ داده شده نوامبر 28, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

در این مورد نیاز است که از نظر بدنی او چکاو کامل شود تا اگر سوء هاضمه ای وجود دارد بررسی کامل صورت گیرد و به او شربت های تقویتی داده شود و همچنین شرایط رشدی او مورد بررسی قرار گیرد اگر مشکل جسمی وجود نداشته باشد نیاز است که او را به صورت حضوری برای بررسی رشد حرکتی و کلامی و.. به روانشناس کودکان ارجاع بدهید تا شرایط روحی و رشدی او مورد بررسی دقیق قرار گیرد تا بتوانیم در این زمینه به شما کمک کنیم.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,061 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,575 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 371 بازدید
1 پاسخ 900 بازدید
سوال شده مارس 14, 2020 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط ایمانی
1 پاسخ 594 بازدید
2 پاسخ 177 بازدید
1 پاسخ 223 بازدید
1 پاسخ 59 بازدید
...