مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

کودک در بخش کودک ازاری

97 بازدید
سوال شده نوامبر 29, 2019 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
سلام خسته نباشید من 17سالمه و خانواده به دلیل سخت گیریهایی من را مورد آزار و اذیت قرار میدهند مانند : نمی گزارند وقتم را در کنار دوستانم که موجه هستند بگزرانم، یک سره با پدرم سر موضوعات پیش پا افتاده سر جنگ داریم ، یک سره سر کوفت بچه های دیگه را روی من میزنند، من به همین دلایل یک سره عصبانی ام و نمی توانم خودم را کنترل کنم. من را از بیشتر کار هایی کا ممکن است برای آینده ام من را بیمه کنند باز می دارند . . . . نظر شما چیسچکاری باید کنم
1 پاسخ
پاسخ داده شده نوامبر 30, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

شما در سن نوجوانی قرار دارید و در این سن گرایش به بودن با همسالان بیشتر می شود و فرد به سمت کسب استقلال می رود و این موراد قابل احترام می باشد اما نیاز است دقت کنید که حتی سرزنش کردن و مقایسه کردن شما با دیگران هرچند مسیر درستی نمی باشد اما از این طریق والدین شما سعی دارند اتفاقات بهتری را برای شما رقم بزنند و نگرانیشان را از این طریق عنوان می کنند.

بهتر است سعی کنید در تعامل این مشکلات را در مسیر بهتری هدایت کنید تا بتوانید نتیجه گیری بهتری داشته باشید شما می توانید در زمان مناسبی که والدینتان از نظر روحی در شرایط بهتری قرار دارند در احترام و بدون توهنی به آنها بیان کنید که نگرانی آنها را نسبت به شما و آیندیتان درک می کنید اما می خواهید آنها نیز نیازهای شما را مورد توجه قرار بدهند و شما یک سری روابط می خواهید که می توانید با شناخت بیشتر خانوادیتان نسبت به دوستان و مسیر و جاهایی که می روید ان احترام را حفظ کنید و مسیری که می خواهید را نیز تجربه کنید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,017 سوال

27,721 پاسخ

29,298 دیدگاه

2,615 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 253 بازدید
1 پاسخ 143 بازدید
1 پاسخ 97 بازدید
1 پاسخ 83 بازدید
سوال شده دسامبر 30, 2017 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط مادر نگران
1 پاسخ 169 بازدید
1 پاسخ 143 بازدید
2 پاسخ 188 بازدید
1 پاسخ 85 بازدید
سوال شده اوت 31, 2020 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط ب
1 پاسخ 208 بازدید
...