مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

آیا زمان این رسیده پسرم رو از پوشک بگیرم ؟

235 بازدید
سوال شده دسامبر 4, 2019 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط مینو
سلام

پسر من الان 1سال و 9 ماهه است الان نزدیک دو هفته است قبل از اینکه پی پی کنه میاد به من میگه مامان پی پی میبرمش دستشویی نمیکنه وقتی میارم بیرون ده دقیقه بعدش پی پی میکنه . میخواستم ببینم الان آمادگی گرفتن از پوشک رو داره ؟ من آموزشی بهش ندادم خودش یاد گرفته میگه
1 پاسخ
پاسخ داده شده دسامبر 4, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

با توجه به اینکه سن مناسب آموزش دستشویی رفتن را دارد و اینکه خود دستشویش را اعلام می کند می توانید از این فرصت استفاده کنید و این مسیر را برای او آموزش بدهید .

بهتر است از دستشویی مخصوص کودکان استفاده کنید و آن را در گوشه از دستشویی قرار بدهید تا او از آن استفاده کند و تا زمانی که بتواند کنترل کامل مقعد خود را بدست بیاورد از آن استفاده کند و دقت داشته باشید که نیاز است شما در این مسیر صبور باشید و از باز گذاشتن کامل در زمان فعلی تا زمانی که کاملا تسلط پیدا نکند خوداری کنید تا بتوانید این مسیر را بهتر طی کنید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,018 سوال

27,722 پاسخ

29,305 دیدگاه

2,792 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 165 بازدید
سوال شده فوریه 28, 2021 در دوستی یا نامزدی توسط Soodi28 ممتاز (120 امتیاز)
1 پاسخ 372 بازدید
...