مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

ازدواج با خانم قبلی در صورت داشتن خانم دیگری

189 بازدید
سوال شده دسامبر 4, 2019 در قبل از ازدواج توسط Js68
ویرایش شده دسامبر 4, 2019
سلام من به مدت ۲ سال با یه خانمی توی عقد بودم، با توجه به اصرار خودش ازم طلاق گرفت و من یه سال باز صبر کردم که دوباره باهاش ازدواج کنم اما قبول نکرد، بعدش من با یه خانم دیگه ازدواج کردم بعد از یه سال از ازدواج مجدد من، خانم اولم بهم میگه پیشمونم میخام باهات باشم
من خانم اولم را دوست داشتم و دارم
خانم دوم را هم دوست دارم و مشکلی باهاش ندارم
من موقع طلاق به خانم اولم وکالت دادم الان میگه طلاق ثبت شده است ولی از لحاظ شرعی من هنوز خانمت هستم( صیغه بائن براش خوندن در صورتی که باید براش صیغه بائن خونده نمیشد چون خودش در مورد روابط زناشویی درست جواب نداده)
از کارشناس مذهبی سوال کردم گفتند هنوز محرم هستین
من چیکار کنم؟؟؟
4 پاسخ
پاسخ داده شده دسامبر 4, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

احساسات شما قابل درک می باشد اما بهتر است دقت داشته باشید که شما در زمان فعلی متاهل و متعهد به زندگی و همسر دیگری می باشید و هرگونه رابطه به هر دلیل با هر فردی حتی همسر سابقتان خیانت می تواند محسوب شود و زندگی فعلی شما را با مشکلات زیادی مواجهه می کنند .

همسر شما در آن زمان فرصت لازم را برای بررسی مشکلات زندگیتان داشته اند و انسان نمی تواند اینگونه فکر کند که هر زمان که بخواهد می تواند فرد مقابل و فرصت گذشته را جبران کند در حال حاضر اولویت شما زندگی فعلیتان می باشد حتی اگر به ایشان علاقه داشته باشید در کنار احترام به علاقیتان نیز است که به شرایط فعلیتان توجه کنید .

در مورد طلاق بائن منظور ازاین  طلا‌** ا ین است که در قبال آن شوهر نمی‌تواند دوباره به نزد همسر خود بازگردد. به بیان دیگر، با اجرای صیغه طلاق ، زن و شوهر از داشتن رابطه و علقه زوجیت منع می‌شوند و در صورتی که بخواهند بار دیگر این رابطه برقرار گردد، بدون داشتن موانع باید صیغه عقد ازدواج جدیدی میان آنها جاری شود.

بهتر است از نظر شرعی این موضوع را با فرد متخصصی در میان بگذارید تا در این مسیر به شما کمک شود با توجه به اطلاعات بنده طلاق شما ثبت شده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد
دارای دیدگاه دسامبر 4, 2019 توسط Js68
اصلاحیه سوال رو بی زحمت چک کنید و اظهارنظر فرمایید
پاسخ داده شده دسامبر 7, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
در این مسیر نیاز است در اول با همسرتان صحبت کنید و در کنار آن اگر تصمیم به ادامه زندگی مشترک فعلیتان دارید با آگاهی همسرتان و حضور ایشان در کنارتان برای طلاق دادن همسر سابقتان از نظر شرعی اقدام کنید .

پنهان کاریدر این سمیر می تواند آسیب های زیادی برای زندگی فعلیتان داشته باشد .
پاسخ داده شده ژوئن 27, 2020 توسط r.y حرفه ای (1,960 امتیاز)
.........................................................
پاسخ داده شده ژوئن 27, 2020 توسط r.y حرفه ای (1,960 امتیاز)
ممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,815 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,486 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 359 بازدید
2 پاسخ 262 بازدید
سوال شده دسامبر 17, 2017 در قبل از ازدواج توسط ناشناس
2 پاسخ 1,373 بازدید
1 پاسخ 370 بازدید
2 پاسخ 174 بازدید
2 پاسخ 421 بازدید
2 پاسخ 131 بازدید
سوال شده دسامبر 14, 2017 در مشاوره رایگان فردی توسط ماندانا
...