مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

نامیدی در زندگی و عدم انجام امور

81 بازدید
سوال شده دسامبر 7, 2019 در مشاوره رایگان فردی توسط sardar1398 ممتاز (120 امتیاز)
مدت هاست به دختر خانم خانواده داری علاقه مندم و خانوادم هم از این جریان آگاهن اما شرط دارن که حتما من به کاری برم که حقوق ثابت داشته باشه مثال کارهای دولتی طی این سالها تمام ادارات و ارگان های دولتی رو سر زدم خیلی هاشون هم در استانه درست شدن بود که در مرحله اخر این امر انجام نشد به طور کلی تر میتونم بگم مدت هاست زندگی من با نه رو به رو شده ... ادم مذهبی هستم و اعتقادی به خرافات ندارم ولی انگار تمام زندگیم طلسم شده به سمت هر کار دولتی رفتم در مرحله اخر نه اومد تو کار ... این امر برای زمان خدمت هم پیش اومد کامل تر بگم زندگیم دچار حالتی شده که هرکاری میکنم مراحل پایانی دچار مشکل میشه .. حق الناسی گردنم نیست پدر و مادر هم ازم رضایت دارند نمیدونم مشکل از کجاست واقعا درمونده شدم بارها نذر کردم زیارت رفتم ولی نشد که نشد ... غمگین و مایوسم ... این دوری از عشق اونم عشقی که هیچ خلاف شرعی توش نبوده داره واقعا عذابم میده
1 پاسخ
پاسخ داده شده دسامبر 7, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

احساسات شما قابل درک می باشد اما نیاز است که شما تلاش و تخصص خودتان را در زمینه شغلیتان بیشتر کنید تا بتوانید با عملکرد بهتری برای استخدام اقدام کنید و اینکه نیاز است انعطاف پذیری داشته باشید چون ممکن است میزان استخدام در شرکت های دولتی کم باشد و شما می توانید در محیط های خصوصی و ... نیز در مسیر پیشرفت گام بردارید .

سعی کنید از تمرکز بر این موضوعات خوداری کنید و تلاشتان را بیشتر کنید تا بتوانید به نتایج مورد نظرتان نزدیک تر شوید روبرو شدن با مشکلات در همه زمینه ها وجود دارد و شما می توانید با توکلی که به خداوند دارید و تلاش خودتان این مسیر را برای رسیدن به موفقیت با انعطاف پذیری بیشتر و افزایش تسلط خودتان در رشته مورد می توانید به نتایج بهتری برسید .
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,813 پاسخ

29,373 دیدگاه

2,788 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 396 بازدید
سوال شده ژان 23, 2021 در مشاوره مذهبی توسط بی نام
1 پاسخ 393 بازدید
1 پاسخ 202 بازدید
1 پاسخ 270 بازدید
2 پاسخ 190 بازدید
1 پاسخ 173 بازدید
2 پاسخ 300 بازدید
سوال شده فوریه 14, 2020 در مشاوره مذهبی توسط ر
2 پاسخ 617 بازدید
...