مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

سلام من دختری ۱۴ساله هستم و عاشق یکی از معلم هایم شده ام

718 بازدید
سوال شده دسامبر 13, 2019 در مشاوره تلگرامی توسط شکیبا
سلام من دختری ۱۴ساله هستم که عاشق یکی از معلم هایم شده ام اولا ایشون به من خیلی اهمیت میدادن ولی بعد از چند روز دیگه به من اهمیت نمی دادن و اصلا بهم نگاه هم نمی کردند وچون من بهشون وابسته شده بودم واین کار رو با من کردند من خیلی عذاب کشیدم در درس هایم اوفت کردم خودمو فراموش کردم و فقط به ایشون فکر می کردم و بعضی از علایم افسردگی رو داشتم والعان خیلی عذاب می کشم نمی دونم چی کار کنم لطفاً کمکم کنید
1 پاسخ
پاسخ داده شده دسامبر 13, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

احساسات شما قابل احترام می باشد و نیاز است بدانید که در سن نوجوانی قرار دارید و این گرایشات وجود دارد و اگر وابستگی زیادی باشد ممکن است باعث شود که ایشان با مشکل مواجهه شوند و نیاز است در کنار احترامی که برای احساس خودتان قائل هستید شرایط ایشان را نیز مد نظر قرار بدهید و از خیالپردازی خوداری کنید .

بهتر است سعی کنید که با ایشان به عنوان معلمتان برخورد داشته باشید تا ایشان نیز بتوانند به عنوان معلم شما با شما ارتباط برقرار کنند .
دارای دیدگاه دسامبر 13, 2019 توسط بی نام
نمایش از نو دسامبر 13, 2019
من از شما در رابطه با همین موضوع یه سوال داشتم که من معلمم رو فراموش کنم یا ایشون رو متوجه این کار شون کنم و ایشون رو فراموش نکنم ودوسشون داشته باشم و ایشون مشاور مدرسه ما هستند و متاسفانه تمام بچه های مدرسمون می دونن که من عاشق مشاور مدرسمون هستم و معاون مدرسمون خیلی رومن حساس شدن بنظرتون چی کار کنم؟؟ لطفاً پاسخ دهید
دارای دیدگاه فوریه 26, 2020 توسط مانی
مستقیم به اش بگید اگر قبول نکرد سایر روش ها را آزمایش کنید اگر به نتیجه نرسید لیاقت عشقت را ندارد ولش کنید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,054 سوال

27,799 پاسخ

29,369 دیدگاه

2,474 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 282 بازدید
2 پاسخ 559 بازدید
3 پاسخ 655 بازدید
سوال شده اوت 19, 2019 در مشاوره خانواده آنلاین توسط بی نام
...