مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

حق دارم نگران بشم یا نه?

162 بازدید
سوال شده دسامبر 15, 2019 در مشاوره رایگان فردی توسط سارا
ویرایش شده دسامبر 15, 2019
سلام. من نمیدونم که این فکرهام مال وسواسه با حق دارم نگران بشم?
من با موبایلم رفتم تو یه وبلاگی. اولش موبایلم پیغام داد که ممکنه برای دستگاهم خطرناک باشه.
اما من توجهی نکردم و رفتم پایین تر. بعدش موبایلم پیغام داد که این وبلاگ به دنبال بارگیری چند فایل است. اجازه دادن- مسدود کردن. من معمولا این جور مواقع مسدود کردن رو میزنم. اما شک دارم که مسدود کردن رو زدم با اجازه دادن رو. بعدش هم که اون فلشی که پایین موبایل هست رو زدم تا بیرون برم از اون وبلاگ. دیدم هرچی رو اون فلش میزنم نمیتونم بیرون برم ازش. اخرش اون مربع پایین موبایل رو زدم و از اینترنت و در نتیجه اون وبلاگ بیرون اومدم.
از کجا کیتونم بفهمم مسدود کردن رو زدم?
از کجا میتونم بفهمم که اون وبلاگ ویروسی باج افزاری بدافزاری کرمی وارد موبایل من نکرده باشه یا مبایلم رو هک نکرده باشه و اطلاعاتم رو ندزدیده باشه و اون فایل هایی که خواسته رو بارگیری نکرده باشه? از کجا بفهمم موبایلم سالمه و مشکلی براش پیش نیومده?
من قبلا با تبلتم این وبلاگ رفته بودم. البته اون موقع تبلتم پیغام نداده بود که خطری تهدیدم میکنه. اما تبلتم الان بازی ها و وال پیپر هایی که دانلود کرده بودم رو خود به خود پاک میکنه. یعنی ممکنه بلایی که سر تبلتم اومده هم کار همین وبلاگ باشه? الان این بلا سر موبایلم هم میاد?
خصوصا که صاحب وبلاگ هم با من مشکل داره. وبلاگ دیر هم باز شد و من که میخواستم از طریق قسمت پیوند های این وبلاگ وارد یه وبلاگ دیگه بشم هرچی رو اسم وبلاگی که میخواستم میزدم نمیرفت تو وبلاگه.
موبایلم انتی ویروس داره و بعد این اتفاق اسکن کرد انتی ویروسش و نوشت که ویروسی پیدا نکرده ولی باز هم نگرانم.
2 پاسخ
پاسخ داده شده دسامبر 15, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

در این مرود نیاز است که شما با فردی که متخصص آی تی می باشد و اطلاعات کاملی در این زمینه دراد صحبت کنید تا بتوانند در این مسیر به شما کمک کنند .

اما به چه دلیل فکر می کنید این موراد می تواند نشانه های وسواس باشد؟

چند سال دارید؟

دلیل خصومت صاحب وبلاک با شما چیست و فکر می کنید قصد آسیب زدن به شما را دارند؟
پاسخ داده شده دسامبر 17, 2019 توسط امیر
گوشیتو کلا رو حالت هواپیما قرار بده. عکس یا فیلمات اگه لازمتن رو به یه فلش یا هارد یا دستگاهی مثل کامپیوتر شخصی یا لب تاب انتقال بده تا بشه بعدا ویروس کشی کرد. بعد گوشیتو به تنظیمات کارخانه بر گردون یا همون ریست فکتوری reset factory     درس میشه همه چی.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,816 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,535 کاربر

سوالات مشابه
8 پاسخ 2,004 بازدید
سوال شده اکتبر 16, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
2 پاسخ 327 بازدید
1 پاسخ 294 بازدید
3 پاسخ 380 بازدید
2 پاسخ 161 بازدید
2 پاسخ 287 بازدید
سوال شده ژوئن 23, 2021 در مشاوره مذهبی توسط بی نام
...