مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

دختر یک سال و نیمه ام

96 بازدید
سوال شده دسامبر 17, 2019 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط ف
نمایش از نو دسامبر 17, 2019
سلام. دختر یک سال و نیمه دارم که از زمان تولد تا الان شبا خواب خوبی نداره مخصوصا یک ماه اخیر از لحاظ سلامت بررسی شده مشکلی نداره. این مساله بی خوابی منو خیلی عصبی کرده چون تنها و دور از خونواده زندگی می‌کنیم همیشه پیش خودمه. گاهی واقعا بهم میریزم و داد میزنم یا گریه میکنم و بهش میگم ازت خسته شدم و اونم گریه میکنه. بعدش پشیمون میشم و میدونم باعث آسیب روحی ش میشم. اما واقعا کنترل کردن خودم سخته خسته م شبا نمیخوابم توی روز هم همش غر میزنه و بهم می‌چسبه شیر خودمم میخوره اونم مداوم. چیکار کنم عذاب وجدان دارم حس میکنم این کارام باعث آسیب بهش میشه. من 30 ساله هستم و تحصیلاتم کارشناسی ارشد. ممنون
1 پاسخ
پاسخ داده شده دسامبر 17, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

دوست عزیز دقت کند که در این سن میزان وابستگی کودکان بیشتر می باشد و در طول شب نیز برای دریافت شیر دفاعت بیشتری را بیدار می شوند اما نیاز است که شما سعی کنید در طول روز با فراهم کردن سرگرمی هایی که او به آن ها علاقه دارد میزان وابستگی او را به خود کاهش بدهید و سعی کنید تایمی را نیز با پدرش سپری کند .

در طول روز نیاز است که سعی کنید به خودتان استارحت بدهید و دائم به رفتارهای او توجه نکنید و زمانی را بگذارید با خودش بازی کند و به کارهای مودر علاقه اش بپردازد تا شما نیز وقت استراحت داشته باشید و وابستگی او نیز به مرور کاهش یابد .

در طول روز سعی کنید به او ابراز احساس کافی داشته باشید و از سرزنش کردن او خوداری کنید هرچقد او احساس آرامش بیشتری در طول روز داشته باشد شب ها خواب آرام تری خواهد داشت
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,017 سوال

27,721 پاسخ

29,298 دیدگاه

2,884 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 185 بازدید
2 پاسخ 134 بازدید
سوال شده سپتامبر 23, 2019 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط بی نام
1 پاسخ 183 بازدید
سوال شده فوریه 27, 2020 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط M.sh ممتاز (120 امتیاز)
1 پاسخ 131 بازدید
...