مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

افسردگی و احساس تنهایی

120 بازدید
سوال شده دسامبر 22, 2019 در مشاوره رایگان فردی توسط محمد
سلام راستش من عاشق دختر 16 ساله ای شدم که باحجاب و با ایمان هست من ایشان رو طوری هست 2 ماه یا بیشتر هر روز دارم می بینم ایشون رو می خواستم بهشون پیشنهاد دوستی بدم بدون هیچ سو قصدی فقط نیتم دوستی بود نه چیز دیگه ای خودم نماز خون و با ایمان هستم اهل کار ها بد هم نیستم بعد از همکاران گرامی شما که پرسیدم گفتین این کار رو نکن ولی الان چند وقته افسرده شدم همش احساس تنهایی می کنم یا فک می کنم از زندگی سیر شدم خیلی حال سختی دارم همش تو خودم هستم برای درس خوندن تمرکز ندارم و ....و نمی تونم اصلا ایشان رو فراموش کنم اصلا واقعا نمی تونم فراموشش کنم به نظر شما بهتر نیست که برم در خواست دوستی رو بدم حداقل اگه جواب نه شنیدم در آینده یا حال عذاب وژدان نمی گیرم که چرا بهش نگفتم . نظر شما چیه لطفا فوری کمکم کنید حالم واقعا خرابه .
1 پاسخ
پاسخ داده شده دسامبر 23, 2019 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
سلام خدمت شما دوست عزیز

احساسات شما قابل احترام می باشد اما نیاز است صحبت های قبلی را مد نظر قرار بدهید و با توجه شرایط سنیتان هرچقد تمرکز شما و خیالپردزایتان بر این مسائل بیشتر شود امکان اینکه بر دیگر عملکرد هایتان تاثیر منفی ایجاد شود وجود دارد .

در زمان فعلی با جواب منفی ایشان و یا مثبت هردو با درگیری فکری مواجهه می شوید چون در کمترین حالت شما شرایط سنی ایشان را مورد توجه قرار نداده اید فردی که به رشد عقلی، اجتماعی، عاطفی، هیجانی کامل نرسیده است تصمیم گیری با ثباتی نیز نخواهد داشت و روابط در این سن می تواند برای هردو طرف آسیب زا باشد .

تصمیم گیری نهایی با توجه به توضیحات این تایپیک و تایپیک قبلی با خود شما می باشد
دارای دیدگاه دسامبر 23, 2019 توسط محمد
نمایش از نو دسامبر 23, 2019
مسئله اصلی این هست که ایشون در سن ازدواج قرار داره اگر الان ایشون یک روزی برن ازدواج کنن یا با یکی دیگه ارتباط و دوستی برقرار کنه اون موقعه تکلیف من چی می شه چون ایشون که نمی دونه من دوسش دارم حداقل باید بفهمه دوسش دارم که نره روزی با یکی دیگه مثلا ازدواج کنه بهش بگم دوسش دارم یا نه من از این می ترسم که از دستش بدم نظر شما چیه ببخشید این همه سوال می پرسم ولی انبار هم جواب بدید بی زحمت ممنون می شم .
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,061 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,908 کاربر

سوالات مشابه
0 پاسخ 160 بازدید
سوال شده ژان 2, 2020 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط بی نام
1 پاسخ 214 بازدید
سوال شده نوامبر 28, 2023 در مشاوره رایگان فردی توسط Selda ممتاز (100 امتیاز)
3 پاسخ 286 بازدید
سوال شده ژان 18, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط ali
1 پاسخ 1,123 بازدید
2 پاسخ 148 بازدید
سوال شده ژوئیه 19, 2020 در دوستی یا نامزدی توسط ستاره
1 پاسخ 189 بازدید
...