مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

مشکل مادرم با دوستانم.

43 بازدید
سوال شده ژان 11, 2020 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط بی نام
ویرایش شده ژان 11, 2020

سلام من بهار هستم و چهارده سال سن دارم.مادر من با یکی از دوستانم البته صمیمی ام چند روزه مشکل پیدا کرده .تو خیابون داشتیم راه میرفتیم که مادرم دوستم سارا رو ان طرف خیابون دید که دستش تو دست یه سره هست .خب من میدونستم که اون پسره دوست پسرشه اما چیزی به مادرم نگفتم.مادرم از اون روزه به مادر سارا زنگ میزنه و سارا رو پیش مادرش خراب میکنه .سارا خیلی دختر خوبی بوده اما چون یه مقداری تنها بوده به این کار ها رو اورده اما بازم میگم کار سارا اونقدر ها هم بد نبوده.

به نظرتون دلیل این کار های مادرم چیه؟خسته شدم.crying

من یه سوال دیگه تو این موضوع دارم: دستورات غیر عقلانی مادرم.لطفا به اون هم جواب بدید. لطفا اگه بازدید میکنید جواب بدید من اصلا دوست ندارم اونی باشم که مادرم میخواد.

1 پاسخ
پاسخ داده شده ژان 12, 2020 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

دقت کنید که شما بیان می کنید که 14 سال دارید و در این سن با توجه به گرایش به جنس مخالف ، نیاز به مرکز توجه بودن ، تصمیمات هیجانی ، رشد ناقص عاطفی ، هیجانی ، اجتماعی و... احتمال خطا را برای هریک از شما بیشتر می کند .

و این واکنش مادرتان بیشتر به نظر می رسد بر مبنای نگرانی هایی باشد که سنبت به شما آینده شما دارند . شما می توانید دیدگاها و نظرات خودتان را داشته باشید اما نیاز است که در احترام این نیازها و احساسات را بیان کنید و سعی کنید شرایط سنی خودتان را نیز مد نظر قرار بدهید تا امکان آسیب برای شما کاهش یابد.

در مورد برخورد مادرتان نسبت به دوستتان نیز بهتر بود ایشان با آرامش بیشتری عمل می کردند و با مادر ایشان صحبت می کردند تا بتوانند نتیجه گیری بهتری داشته باشند.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,816 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,975 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 57 بازدید
سوال شده می 3, 2023 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 150 بازدید
سوال شده ژوئن 29, 2019 در مشاوره رایگان فردی توسط فرشته ممتاز (140 امتیاز)
0 پاسخ 65 بازدید
1 پاسخ 288 بازدید
سوال شده فوریه 8, 2022 در مشاوره خانواده آنلاین توسط فاطمه
1 پاسخ 120 بازدید
1 پاسخ 299 بازدید
سوال شده دسامبر 5, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط شیدا
...