مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

بر سر دوراهی گیر کردم لطفا کمکم کنید

1,280 بازدید
سوال شده ژان 12, 2020 در مشاوره آنلاین طلاق رایگان توسط سایه حقیقت
با عرض سلام و احترام

قبل از بیان عرایضم کمال تشکر و قدردانی از شما دوست عزیز رو دارم که وقت میذارید و سعی بر مشکلات سایرین میکنید.

من آقایی 31 ساله هستم که از حدود 17 سالگی به مدت 3 سال با خانمی به اسم شیوا که از بستگان بسیار دور بود دوست بودم و بسیار به هم علاقمند بودیم، قصد ازدواج داشتیم که متاسفانه بنا بر دلایل بچه گانه ای این رابطه به هم خورد و ما از هم جدا شدیم. من رفتم دانشگاه و پس از اخذ مدرک مهندسی در وزارت نفت مشغول به کار شدم و پس از مدتی ازدواج کردم که تقریبا میشه گفت ازدواج نا موفقی هم داشتم و اصلا از زندگیم راضی نیستم.

شیوا هم به درس ادامه داد و در نهایت به عنوان دبیر آموزش و پرورش مشغول به کار شد و بعد از مدتی ازدواج کرد.

بعد از جداییمون کوچکترین ارتباطی با هم نداشتیم ولی چون فامیل بودیم کم و بیش از اوضاعش با خبر بودم اما توی این مدت یک لحظه از فکر شیوا بیرون نبودم و هر روز بیشتر از دیروز عاشقش میشدم و گاه گاهی که توی یه مراسم فامیلی میدیدمش بدون اینکه حرفی با هم بزنیم ( حتی سلام ) از نگاهش میشد فهمید که هنوز به من علاقه داره و البته اونم از نگاه من همینو متوجه میشد.

دست بر قضا به صورت اتفاقی برادر همسرم به صورت اتفاقی به خواستگاری خواهر شیوا رفت و در نهایت با هم ازدواج کردن و این موضوع باغث شد که از جانب خانواده همسرم ، نسبت فامیلی نزدیک تری پیدا کنیم و بیشتر همو ببینیم و البنه دیگه رابطه کلامی هم بین ما شروع شد، البته فقط صحبت های معمولی و نه چیز دیگه ای، این مساله باعث شد که رابطه عاطفی ما بیشتر بشه البته فقط با نگاه .

یه شب پدر زنم مهمونی گرفته بود که خانواده عروسش( پدر و مادر شیوا و خواهرش و ... ) ولی چون شوهر شیوا نیومده بود چون ماموریت بود، بچه شیوا خیلی گریه میکرد و گریه به حدی بود که شیوا از همه عذر خواهی کرد و خواست مهمونی رو ترک کنه، و چون شوهرش نبود من پیشنهاد دادم که خودم برسونمش خونشون.

توی مسیر حرفایی زده شد و اتفاقاتی افتاد که خیلی خلاصه براتئن تعریف میکنم:

توی مسیر که داشتیم میرفتیم چند دقیقه اول سکوت سنگینی بینمون حاکم بود تا اینکه این شکوت توسط شیوا شکسته شد و گفت چیزی نمیخوایی بگی؟

خیلی دلم میخولست از علاقم بهش بگم ولی از خدا ترسیدم و فقط گفتم دیگه حرفی برای گفتن باقی نمونده و تو ازدواج کردی و منم ازدواج کردم و دیگه همه چی تموم شده. خیلی برا تعریف کرد از مشکلات زندگیش گرفته تا بداخلاقی و بد دلی شوهرش و اینکه از ازدواجش به شدت ناراضی و پشیمون شده و گفت که تا حدودی شنیدم که توام از زندگیت راضی نیستی. در نهایت بهم گفت من حاضرم از شوهرم طلاق بگیرم و توام زنت رو طلاق بدی و با هم ازدواج کنیم.

لطفا راهنماییم کنید نمیدونم  چکار کنم.

از یه طرف میبینم که تقریبا هر روز با همسرم دعوا و جر و بحث دارم و اصلا علاقه ای بهش ندارم. از یه طرف مطمئنم که با شیوا خوشبخت ترین میشم ولی در کل سر دو راهی قرار گرفتم نمیدونم چی درسته و چی غلطه. نمیدونم به زندگیم ادامه بدم و شیوارو فراموش کنم یااینکه زندگیم با همسر فعلیم رو تموم کنم و با شیوا زندگی جدیدی رو شروع کنم.

خواهش میکنم در اسرع وقت راهنماییم کنید و کمکم کنید
2 پاسخ
پاسخ داده شده ژان 12, 2020 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

احساسات هردوی شما قابل احترام می باشد اما دقت کنید که شما سالها با یک عشق نوجوانی به مسیر خود ادامه داده اید و چون در آن زمان بر مبنای خیالپردازی و بزرگنمایی این احساس را داشت اید و با ادامه دادن ان تا زمان فعلی تاثیرات زیادی بر زندگی مشترکتان ممکن است داشته باشید .

هریک از شما دو نفر اگر در زندگی مشترک دچار مشکلات می باشید بهتر است بدون در نظر گرفتن و به امید ازدواج با یکدیگر و ایجاد ارتباط باهم در مسیری بررسی مشکلات زندگیتان مشترکتان گام بردارید و به صورت حضوری به روانشناس مراجعه داشته باشید تا مشکلات شما بررسی شود و در صورتی که بازهم با مشاوره نتوانستید به نتیجه گیری بهتری برسید می توانید در این زمینه در مورد جدایی تصمیم گیری داشته باشید .

اما دقت داشته باشید که حتی در صورت جدایی هردوی شما نیاز است پروسه شناخت را طی کنید و اگر بخواهید با تخیلات نوجوانی و بزرگنمایی  این احساسات وارد زندگی مشترک شوید امکان آسیب برای هردوی شما وجود دار د.

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-88422495
پاسخ داده شده ژان 12, 2020 توسط باربی_خوشگل حرفه ای (220 امتیاز)
آخه شما که کسیو دوست داشتی براچی ازدواج کردی
دارای دیدگاه ژان 13, 2020 توسط بی نام
اخه اول اون ازدواج کرد
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,057 سوال

27,817 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,107 کاربر

سوالات مشابه
4 پاسخ 460 بازدید
2 پاسخ 255 بازدید
سوال شده فوریه 16, 2021 در قبل از ازدواج توسط مهسا
1 پاسخ 664 بازدید
سوال شده ژوئیه 18, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط میناا
1 پاسخ 114 بازدید
سوال شده می 26, 2020 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط زهرا
1 پاسخ 245 بازدید
1 پاسخ 159 بازدید
سوال شده می 3, 2019 در مشاوره تحصیلی توسط بی نام
3 پاسخ 569 بازدید
...