مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

✨✨لطفا فقط مشاور مذهبی پاسخ بده✨صحبت درمورد مسائل جنسی در نوجوانی✨✨

422 بازدید
سوال شده ژان 13, 2020 در مشاوره مذهبی توسط بی نام
نمایش از نو ژان 13, 2020
سلام ببخشید اگه تو جمع دوستانه درمورد مسائل جنسی و سکس اینجور چیزا صحبت کنیم گناه محسوب میشه ؟؟؟؟مخصوصا که ما تا یه چیزی که پیش میاد به اینجور چیزا ربطش میدیم البته برا خنده ولی خب میشه گفت که اینقد که حرف زدیم اطلاعاتمون از والدینمونم بیشتره تو مدرسه هم برای مشاور مذهبیمون نامه نوشتیم که حرف زدن درمورد اینجور چیزاگناهه یانه که گفت خصوصی بیاد پیش من که هیچ کدوممون نرفتیم یکم خجالت میکشیدیمو و اینکه میترسیدیم دردسر پیش بیاد ولی خب مشاورمون آدم خوبیبه فقط ما نمیتونیم بهش بگیم چون حالا چندبارم میرفتیبم نماز میخوندیم باهاش که خب الکی ادای نماز خوندن در میووردیم و اینکه الکی ادای نماز خوندن هم در بیاری گناهه؟؟؟؟؟ البته این مال خیلی وقت پیشه دیگه اینکه توی یه بازی هستش که امکان چتم داره و خب پسرا که درخواست میدن قبول میکنیم ولی فقط برای خنده ما اونارو اسکل میبکنیم دیگه آخرشم بلاک میکنیم وگرنه برای دوستی نه بعد حالا گروهای سکسی میزارن میرم توشون فحش میدم میام بیرون اینم میشع گفت کار گناهیه یا بد؟؟؟؟؟ و ما چهارنفر دختریم  یک نفرمونم نامزد داره و هشتم هستیم
1 پاسخ
پاسخ داده شده ژان 13, 2020 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام خدمت شما دوست عزیز

دقت کنید که ممکن است صحبت بی رویه رد مورد این مسائل باعث شود که این رفتارها برای شما عادی شود و امکان انحراف شما را بیشتر کند و یا ایجاد تحریات جنسی کند که به عمل های گناه نیز از نظر دینی کشیده شود .

بهتر است برای سوال دقیق در مورد مسئله دینی این موضوع با شماره های دفاتر مراجع تماس بگیرید .

اما دقت داشته باشید که عادی سازی این مسائل می تواند تمرکز شما را از مسیر اصلی زندگیتان با توجه به سن نوجوانی که در قرار دارید خارج کند و شما را با مشکلات درگیر کند که امکان انحراف در آن وجود داشته باشد .

بهتر است در این مورد اگر تمایل زیادی به شوخص های جنسی و سایت های جنسی و.. دارید به صورت حضوری به روانشناس مراجعه داشته باشید تا بتوانیم در این زمینه به شما در بهبود عملکردتان کمک کنیم.

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-22685895
دارای دیدگاه ژان 13, 2020 توسط بی نام
نمایش از نو ژان 13, 2020
شوخی جنسی نمیکنیم ولی آهنگایی که اینطور باشه گوش میکنیم بیشتر تتلو اونم چندتا آهنگشو که اینجوری بود گوش کردیم و اینکه یکی از دوستامم قبلا دوس پسر داشته که خیلی وقته باهاش کات کرده  خودمم خیلی به یکی از پسرای فامیلمون فکر میکنم واینکه قبلا خودم چندبار خودارضایی کردم ولی بین دوستام فقط حرف میزنیم حتی خودشونم از سکس و خودارضایی و..... خوششون نمیاد فقط درحد گفتنو خنده
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,061 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,547 کاربر

سوالات مشابه
3 پاسخ 117 بازدید
1 پاسخ 237 بازدید
سوال شده اوت 26, 2018 در مشاوره رایگان فردی توسط mozhii ممتاز (100 امتیاز)
1 پاسخ 92 بازدید
سوال شده دسامبر 7, 2021 در مشاوره مذهبی توسط گمنام
1 پاسخ 91 بازدید
سوال شده سپتامبر 11, 2020 در مشاوره مذهبی توسط سیما
1 پاسخ 315 بازدید
1 پاسخ 2,952 بازدید
2 پاسخ 277 بازدید
...