مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

میخوام حالم خوب بشه

107 بازدید
سوال شده ژان 16, 2020 در قبل از ازدواج توسط بی نام
سوال اصلیم:چیکار کنم که بتونم مستقل پیشرفت کنم و زندگیمو بسازم؟چیکار کنم که وابسه آدما نشم؟چجوری بفهمم که باید چکارایی کنم که حالم خوب بشه؟


سلام من یک دختر ۲۰ساله هستم و دانشجو.بعد از کنکور و وقتی که به دانشگاه اومدم یه حسی هست که خیلی وقتا اذیتم میکنه.من ترس از آینده و اتفاقاتش دارم.واس همه * زمینه ها ازدواج درس کار زندگی در خارج کشور و.....بیشترین حسی که این روزا درگیرم میکنه رابطه با جنس مخالفه.ترم دو با یکی از همکلاسیام وارد رابطه شدم و فهمیدم حرفایی که قبل از رابطه میزده با حرف هایی که الان میزنه متفاوته و بعد از ۶ماه جداشدیم.من خیلی اذیت شدم و هنوزم درگیر اون رابطم با اینکه یک سال ازش گذشته چون دائما میبینمش و میبینم که دیگه اهمیت قبل رابطه رو ندارم و تو رابطه خیلی بی ارزش شدم.بعد ازین رابطه حس میکنم کسی نمیخواد بیاد که منو بخاطر خودم دوست داشته باشه و نمیتونم یه عشق واقعی رو تجربه کنم.میترسم تو اینده وارد یه زندگی اجباری بشم.من علافه زیادی ب مهاجرت خارج کشور دارم و دوس دارم شخصی که میاد تو زندگیم باهام هم مسیر باشه و این پسر تاحدودی هم مسیرم بود.ولی از خودم بدم میاد که چرا من هنوزم بهش دارم اهمیت میدم ولی اون نه؟چرا من هنوزم درگیرم؟
1 پاسخ
پاسخ داده شده ژان 16, 2020 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام به شما

دوست عزیز نگرانی در مورد این موضوعات برای همه انسان ها وجود دارد و می تواند به آنها کمک کند تا برنامه ریزی بهتری برای زندگی آینده خود داشته باشند اما اگر میزان این نگرانی ها به اندازه ای باشد که برعملکرد اجتماعی ، درسی ، شغلی و... تاثیر گذارد نیاز به بررسی دقیق و طی کردن جلسات مشاوره می باشد .

در سن شما گرایش به جنس مخالف مخصوصا زمانی که این رابطه را شروع کردید زیاد می باشد و همین موضوع باعث می شود که تمرکز بیشتری بر این موضوعات و رفتارها اطرافیان بگذارید اما نکته ای که از اهمیت برخوردار می باشد شرایط تصمیم گیری در مورد این روابط می باشد که بیشتر بر پایه خیالپردازی و هیجان می باشد و عموما دوام زیادی برای هردو طرف ندارد .

بهتر است سعی کنید که در کنار احترام به احساسی که نسبت به این آقا تجربه کرده اید سعی کنید که از این رابطه به عنوان یک تجربه استفاده کنید تا در آینده بتوانید یک رابطه هدفمند را بر مبنای شناخت و نه تنها وابستگی و روابط بدون محدودیت را تجربه کنید .

داشتن برنامه ریزی و خوداری از سرزنش کردن خودتان در کنار مراحل بالا می تواند به شما کمک کند تا بتوانید نتیجه گیری بهتری داشته باشید .
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,060 سوال

27,823 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,158 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 112 بازدید
سوال شده دسامبر 29, 2022 در روانشناسی کودک و نوجوان توسط بی نام
2 پاسخ 278 بازدید
0 پاسخ 31 بازدید
سوال شده دسامبر 7, 2023 در مشاوره تلگرامی توسط Miladhheatpo ممتاز (100 امتیاز)
4 پاسخ 849 بازدید
سوال شده Mar 27, 2023 در آدرس بهترین مرکز مشاوره توسط بی نام
1 پاسخ 413 بازدید
2 پاسخ 94 بازدید
2 پاسخ 71 بازدید
...