مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

اجتماعی نیستم و از ادما بدم میاد

1,312 بازدید
سوال شده ژان 19, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط Sogand
سلام
یه دختر ۱۷ ساله ام . روابط اجتماعی خوبی ندارم کلا دوتا دوست دارم ولی وقتی پیششونم بیشتر احساس تنهایی میکنم ! مثلا وقتی اونا حرف میزنن من واقعا با جون و دل به حرفاشون گوش میدم ولی وقتی نوبت میشه هرکی یه کاری واسش پیش میاد:)
فقط تو جمع دوستا اینطوری نیست
تو جمع خانواده و فامیل ام همینطوره
انگار همه ازم بدشون میاد و اینکارارو میکنن که منو از خودشون برونن
باعث شدن که خودمم از خودم بدم بیاد
ینی تو زندگیم کم دغدغه نداشتم که این موضوعم شد قوز بالا قوز
دیگه واقعا خسته شدم نمیدونم باید چه گِلی بگیرم رو سرم
نمیخوام هیچکدومشونو ببینم
یا میخام وقتی میبینمشون داد بزنم سرشون باهاشون بداخلاقی کنم نادیدشون بگیرم ولی انقد احمقم که حتی این کارم از دستم برنمیاد...
هی میخام نادیدشون بگیرم ولی نمیشه اخه من مثل اونا نیستم ولی کاش بودم‌.‌...
2 پاسخ
پاسخ داده شده ژان 19, 2020 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
با سلام سوگند جان

احساساتی که شما تجربه می کنید قابل درک می باشد و روابطی که در آن تعامل وجود نداشته باشد می تواند سازندگی خود را از دست بدهد اما نیاز است که شما بتوانید احساسات خودت را با دوستان و خانواده و... در احترام بیان کنی تا بتونی نتیجه گیری بهتری داشته باشید اما در کنار بیان درست احساسات نیاز است که تو به شناخت بیشتری نسبت به خود برسی و سعی کنی که خودت را دوست داشته باشید و در روابط خودت را هم در نظر داشته باشید تا بتونی نتیجه گیری بهتری کنی .

با توجه به شرایط روحی که تجربه می کنی بهتره یک دوره روان درمانی و یا شناخت درمانی را تجربه کنی تا بتوانی از نظر روحی در شرایط بهتری قرار بگیری و عملکرد بهتری را در کنار آن تجربه کنی.

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-22354304

شاد باشید
پاسخ داده شده سپتامبر 26, 2020 توسط Mobina
سلام تو نباید فکر کنی همه ازت بدشون میاد نباید فکر کنی آدم کم ارزشی هستی عزیزم وقتی تو خودت میگی من از خودم بدم میاد انتظار داری بقیه دوست داشته باشن؟ میگن باید اول خودت خودت رو دوست داشته باشی تا دیگران بتونن دوست داشته باشن اعتماد به نفس داشته باش و بدون هر آدمی ارزش خودش رو داره نظراتتو بگو تو جمع بدون ترس و خیالت راحت اگه تو حس ارزشمند بودن داشته باشی بقیه هم برات ارزش قائل میشن اگرم باهات بدرفتاری کردن بی محلی کن ذهنتو درگیر رفتار اونا نکن من خودم از بعضی از فامیلامون بدم میاد از افکار احمقانشون رفتارهای بچه گانشون اونا با من بد نیستن ولی میبینم چجوری پشت همو خالی میکنن برا هم حرف درمیارن و... منم دوست دارم به خونه مجردی بگیرم که دیگه به واسطه خونوادم نخوام با هیچکدومشون رابطه داشته باشم بعضی آدما آنقدر انرژی منفی بهت میدن که فقط باید حذفشون کنی ولی اگرم نمیتونی حداقل بی‌توجه باش راز شاد بودن و دووم آوردن بین آدمای این دنیا بی خیال بودنه تا روزی که اونا تیکه بندازن یا حالتو بگیرن واکنش نشون بدی خودتو اذیت میکنی بیخیال باش هر چی میگن از ضعف ها و عقده ها و کمبودهاشونه
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,825 پاسخ

29,380 دیدگاه

2,618 کاربر

سوالات مشابه
0 پاسخ 168 بازدید
1 پاسخ 205 بازدید
1 پاسخ 183 بازدید
2 پاسخ 179 بازدید
1 پاسخ 169 بازدید
2 پاسخ 155 بازدید
سوال شده Mar 28, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط G.h.a.z.a.l حرفه ای (220 امتیاز)
3 پاسخ 128 بازدید
...