مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

نمیدونم چیکار کنم

113 بازدید
سوال شده ژان 20, 2020 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط ...
سلام من یه دختره ۱۵ ساله هستم . یه سالی میشه که فهمیدم مادرم با یه مرد دیگه در ارتباطه حتی تو خونه با اون حرف میزنه . چند باری تعقیبش کردم و وارد یه ساختمان شد نمیخواستم قبول کنم و برگشتم کلی گریه کردم . همه کار کردم شماره موبایلش رو چک میکنم وقتی نیست البته بگم که هر جا میره با خودش میبره . بخدا من خودم تا حالا با هیچ پسری نبودم با اینکه همکلاسی هام با چندین نفر هستند . مادرم رو خیلی دوست دارم یعنی الان از چشمم افتاده شاید باورتون نشه ولی انقد گریه میکنم که چشمام میشه کاسه خون . دیگه ازش بدم میاد با همه بد اخلاق شدم به همه با چشم بد نگاه میکنم نمیدونم واقعا چمه واقعا دارم عذاب میکشم . بعضی مواقع فکرای ناجوری به سرم میزنه و دوس دارم یه بلایی سر خودم بیارم خواهش میکنم کمکم کنید .
1 پاسخ
پاسخ داده شده ژان 21, 2020 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

قابل درک هست که با باورهایی خلاف باورهای قبلی خود نسبت به مادرتان روبرو شده اید و این می تواند بر شرایط روحی شما تاثیر زیادی بگذارد بهتر است سعی کنید در آرامش و بدون توهین در مورد این موضوع با ایشان صحبت کنید و یا به صورت حضوری به روانشناس مراجعه داشته باشید تا در کنار بهبود شرایط روحی خودتان با مادرتان نیز صحبت شود و این مشکلات در مسیر بهتری برای بهبود رسیدگی شوند .

بهتر است از تصمیمات هیجانی خوداری کنید چون آسیب زدن به خودتان کمکی به بهبود مشکلات نمی کند و حتی م یتواند مشکلات بیشتری را نیز ایجاد کند پس بهتر است از دو مسیر بالا برای رفع مشکل ایجاد شده استفاده کنید تا بتوانید نتیجه گیری بهتری داشته باشید .
دارای دیدگاه ژان 22, 2020 توسط ...
من واقعا نمیتونم با ایشون صحبت کنم دیگه حتی تو تنهایی هام هم با خودم حرف نمیزنم من وضعیت روحی مناسبی ندارم از اون به بعد هم عصبی شدم
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,063 سوال

27,825 پاسخ

29,380 دیدگاه

2,985 کاربر

سوالات مشابه
4 پاسخ 314 بازدید
2 پاسخ 236 بازدید
1 پاسخ 152 بازدید
1 پاسخ 170 بازدید
2 پاسخ 227 بازدید
سوال شده اوت 13, 2020 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط darya123 ممتاز (120 امتیاز)
1 پاسخ 70 بازدید
1 پاسخ 203 بازدید
...