مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

همسرم با مرد دیگری ارتباط دارد

506 بازدید
سوال شده ژان 29, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط محمد
سلام
من و همسرم حدود ۸ سال پیش ازدواج کردیم و هردو ازدواج دوممان بود.من و همسرم همیشه ارتباط خیلی خوبی باهم داشته و داریم و هیچ چیزی تا الان از هم پنهان نکرده بودیم  الان ۵ سال است که در آلمان سکونت داریم  همسرم مدت ۳ هفته است که برای کمک به برادرش به شهر محل سکونت برادرش رفته است.
من اینستاگرام و واتساپ همسرم را بر روی گوشی خودم هم دارم ولی اون بی اطلاع است از روزی که همسرم به مسافرت رفته با آقایی که اتفاقا خواستگار اول همسرم در زمان دختر بودن همسرم بوده  ارتباط دارند البته ایشان ساکن ایران هستند و از طریق اینستاگرام و واتساپ باهم در ارتباط هستند
من هم حدددا تمام چت هایشان را دیده و خوانده ام حتی چندبار بصورت غیر مستقیم از همسرم پرسیده ام که آیا با کسی در ارتباط است و او جواب منفی داده من با اینکه مدرک هم دارم که او اینکارراکرده ولی بخاطر علاقه ای که به او دارم دوست ندارم ناراحتش کنم و همچنین دوست ندارم که او بفهمد من گفتگوهای گوشی او را رصد میکنم چون ممکن است فکر کند که بهش اطمینان ندارم درصورتی که اینطور نیست من فقط بخاطر حس کنجکاوی پیامهای اورا میخواندم ولی الان این مسئله تبدیل به یک معضل بزرگ شده و من واقعا نمیدانم باید چکار کنم.
خواهشمندم که مرا راهنمایی بفرمائید.
بل
1 پاسخ
پاسخ داده شده مارس 1, 2020 توسط Ahmad Ahmadvand
Lieber Freund, weil Sie sich sicher sind, dass Ihre Frau mit ihrem Exfreund noch ist, sollten sie zuerst gut mit ihr darüber sprechen. Vielleicht haben Sie Probleme in dieser Beziehung, deshalb denkt sie an ihren ersten Freund. Aber wenn Sie ein perfekte Mann für Ihre Frau sind, ist Ihre Frau Schuld daran. In Ihrer Stelle würde ich mich von Ihr scheiden lassen. Es gibt noch viele gute Frauen, die nur mit einem Mann bleiben möchten. Aber ich hoffe, Ihre Frau und Sie bringen noch ein mal Liebe für immer in Ihrem Leben.

Ahmad
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,816 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,111 کاربر

سوالات مشابه
0 پاسخ 221 بازدید
1 پاسخ 364 بازدید
2 پاسخ 513 بازدید
1 پاسخ 290 بازدید
2 پاسخ 618 بازدید
1 پاسخ 255 بازدید
سوال شده دسامبر 10, 2019 در دوستی یا نامزدی توسط فاطمه
1 پاسخ 353 بازدید
1 پاسخ 195 بازدید
2 پاسخ 507 بازدید
1 پاسخ 1,576 بازدید
...