مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

مشکل اخلاقی و خانوادگی

135 بازدید
سوال شده فوریه 2, 2020 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط بی نام

 من یک خواهر دارم ۲ سال از من بزرگ تر هست ۲۱ سالشه و از دوران دبیرستان تحت تاثیر دوستان و البته ارث پدری داری یک روحیه خشن و اخلاق بسیار بسیار نچسب و غمگین و بی ادب شد در ۱۹ سالگی اش بیش از حد شد ما خانوادگی به کربلا رفتیم تا شاید خوب شود ولی حتی در کربلا هم بی ادبی و بد اخلاقی داشت . هفته بعد از امدن از کربلا خواستگاری برایش امد و پدر و مادر من بدن تحقیق و با این تفکرکه شوهر کنه خوب میشه دادن رفت بعد از ۲ سال دعوا با خانواده همسرش اخرش نتواستند همدیگر را تحمل کنند و در همین تابستان اخیر طلاق گرفت. از تابستان تا به امروز می رود توی اتاق و یا خوابد یا فکرو خیال و... غیره کی همه میدانیم عادی است بعد از طلاق اما مشکل ما اینجاست این خواهر من با رفتارش همه خانواده را دارد خراب می کند. پدر و مادرم با هر ترفندی اعمم از مشاوره و کلاس و دانشگاه و پول وتفریح نتواستند درمانش کنند . . در اصل افسردگی و بد اخلاقی فرد و درون گرا بودن و تحت فضای مجازی قرار گرفتن از او یک ویروس ساخته . در ضمن او گاهی اوقات نماز و دعا می خواند ولی روزانه صد بار مادرم را ناراحت میکند و سرش داد میزند واقعا در درمان او در بن بست قرار گرفته ایم خود من هم هر کاری کردم درست نشد و بیشتر نگران پدر و مادرم هستم زیرا در ۴۰ سالگی و اوج شکوفاییشان مو هایشان سفید و هر روز غمگین می شوند و پدرم می گوید چرا این دختر این جوری شد /
 

1 پاسخ
پاسخ داده شده فوریه 2, 2020 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

نگرانی شما برای خانوادیتان قابل درک می باشد اما نیاز است که ایشان  به صورت حضوری تحت روان درمانی قرار بگیرند و جلسات روان درمانی ایشان طی شود تا بتوانیم به ایشان کمک کنیم  تا در شرایط روحی بهتری قرار بگیرد و بتواند عملکرد بهتری را تجربه کند .

بدون بررسی شرایط روحی خواهرتان نمی توانی نظر دقیقی بیان کنیم.

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-22354304
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,018 سوال

27,724 پاسخ

29,309 دیدگاه

2,739 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 148 بازدید
1 پاسخ 116 بازدید
1 پاسخ 140 بازدید
1 پاسخ 177 بازدید
1 پاسخ 227 بازدید
سوال شده اکتبر 10, 2019 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 173 بازدید
1 پاسخ 138 بازدید
...