مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

.دددرلاتالببرببااارراداتت

652 بازدید
سوال شده فوریه 6, 2020 در آموزش جنسی و زناشویی توسط .
ویرایش شده فوریه 9, 2020
.
1 پاسخ
پاسخ داده شده فوریه 6, 2020 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

دقت کن که نیازی جنسی نیز مانند دیگر نیازها چون گرسنگی و تشنگی و... مورد احترام و نیاز به توجه و مراقبت دارد و اگر بیش از اندازه به ان توجه شود می تواند مسیر شما را از روند اصلی خارج کند  و اگر در زمان و مکان مناسب به آن پاسخ داده نشود می تواند آسیب زا  باشد .

در این مسیر دقت کنید که خودارضایی در طولانی مدت می تواند عوارض جسمی و روحی زیادی به همراه داشتهب اشد که یکی از این موراد زودانزالی می باشد که شما آن را مشاهده کرده اید و با بهبود مسیر جنسیتان می توانید در آینده نتیجه گیری بهتری داشته باشید .

 در اول دقت کنید که شما رد سن نوجوانی قرار دارید ودر این سن گرایش به جنس مخالف و نیازهای جنسی افزایش می یابد و اگر شما بخواهید بدون توجه به شرایط سنیتان به این دو مسیر توجه زیادی داشته باشید در اول تمرکزتان از مسائل مهم دیگر زندگیتان دور می شود و هم چون تصمیم گیری در این سن بیشتر بر پایه هیجان و خیالپردازی می باشد امکان آسیب برای شما افزایش می یابد پس بهتر است سعی کنید که تجربه رابطه جنسی و رابطه با جنسی مخالف را به زمانی واگذار کنید که از نظر سنی در شرایط  سنی بالاتر قرار دارید و همچنین به رشد عاطفی ، هیجانی ، اجتماعی ، اقتصادی و... بالاتری رسیده اید و می توانید بر اساس شناخت و شرایط آن زمان فرد مقابلتان تصمیم گیری کنید .

سعی کن برای ترک خودارضایی عوامل تحریک کننده را شناسایی کنید و امکان دسترسی به آنها را قطع کنی و همچنین رابه با جنسی مخالف را با توجه به شرایطی که رد بالاتوضیح دادم برای ان تصمیم گیری  کنی و خط قرمز رابطه خود را رابطه جنسی به هر نوعی قرار بدهید و با مدیریت بر این نیاز سعی کنی به مرور این نیاز را مدیریت کنی تا بتوانی نتیجه گیری بهتری را در طول زمان مشاهده کنید.
دارای دیدگاه فوریه 6, 2020 توسط .
خب یعنی اگه بتونم ترک کنم زود انزالیمم درمان میشه و به حالت عادی برمیگرده؟؟؟؟؟خیلی نگرانم که همیشه اینجوری باقی بمونه چون میدونم اگه خوب نشه در آینده به مشکل بر میخورم
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,017 سوال

27,721 پاسخ

29,298 دیدگاه

2,202 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 616 بازدید
1 پاسخ 585 بازدید
2 پاسخ 800 بازدید
2 پاسخ 693 بازدید
1 پاسخ 330 بازدید
2 پاسخ 425 بازدید
سوال شده اکتبر 6, 2019 در مشاوره مذهبی توسط حسین
1 پاسخ 1,601 بازدید
سوال شده دسامبر 17, 2017 در زوج درمانی توسط ثنا
...