مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

جدایی بدون ناراحت کردن طرف مقابل:(

122 بازدید
سوال شده فوریه 6, 2020 در دوستی یا نامزدی توسط شقایق
راستش من ۱۷ سالمه و تقریبا یه ساله با یه پسری که یک سال از خودم بزرگتره دوست هستم و رابطمون خیلی عمیقه و واقعا دوسش دارم .. اما خیلی مشکلات زیادی هست ک نمیتونم باهاش باشم.اولین و مهم ترینش اینه که توی سنی نیستم که بخوام با کسی باشم و اینو از اول بهشون گفتم اما بعد چندماه با کلی تلاش نتونستم مقاومت کنم و بهش علاقه مند شدم .. اون یه مشکل بزرگی داره هم از لحاظ روحی هم جسمی که من نمیدونستم .. دیسک کمر وحشتناکی داره و دوماه دیگه عمل داره و معلوم نیست چی بشه و اینکه افسردگی داره.الان بهش گفتم که چت نکنیم چون نمیخام خانوادم بفهمن..اما نه من نه اون طاقت نداریم و اون همش جلوی خونمونه و منم هر شبو هر روز کارم شده گریه:) نمیدونم چیکار کنم از طرفی هم به مادرم گفتم این رابطه تموم شده و با کسی نیستم:) با همه * اینا خیلی دوسش دارم..
1 پاسخ
پاسخ داده شده فوریه 8, 2020 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
سلام دوست عزیز

شما در سنی قرار دارید که گرایش به جنس مخالف زیاد دیده می شود اما نیاز است که به شرایط سنیتان نیز توجه داشته باشی چون روابط در سن شما بیشتر بر پایه هیجان و خیالپردازی ایجاد می شود و به دلیل وابستگی که در این سن ایجاد می شود امکان آسیب برای هردوی شما وجود دارد .

باد توجه به اینکه در سن شما امکان اینکه فرد که فرد مقابلتان بتواند یک رابطه هدفمند را در زمان فعلی بر اساس شرایط سنی،اجتماعی،اقتصادی و.. ایجاد کند وجود ندارد رابطه شما یک رابطه بدون هدف می باشد.

برای اینکه بتوانید عملکرد بهتری را داشته باشید بهتر است شرایط سنیتان را مد نظر قرار بدهید و در احترام با احساسی که تجربه می کنید برخورد کنید و به این آقا نیز بیان کنید که رد زمان فعلی نسبت به شرایط سنیتان چه تصمیمی گرفته اید و در آینده در شرایط ایشان و شما برای یک رابطه هدفمند اگر ایشان بازهم همین احساس را داشتند می تواند در مسیر شناخت تحت نظر خانواده ها اقدام کنند .

بهتر است سعی کنید بعد از ترک رابطه راهای ارتباطی را کاهش بدهید و برای زندیگ روزانه خود برنامه ریزی داشته باشید و در این برنامه به دیگر علایقتان توجه کنید تا بتوانید در زمان فعلی مسیر بهتری را تا زمان مناسب برای تصمیم گیری در مورد این مسائل طی کنید.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,061 سوال

27,824 پاسخ

29,379 دیدگاه

2,677 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 190 بازدید
2 پاسخ 322 بازدید
سوال شده اکتبر 4, 2022 در دوستی یا نامزدی توسط همتا ممتاز (120 امتیاز)
1 پاسخ 300 بازدید
1 پاسخ 478 بازدید
1 پاسخ 171 بازدید
...