مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

آیا این ترفندی زنامه هست برای راضی کردن من به ازدواج

750 بازدید
سوال شده فوریه 9, 2020 در قبل از ازدواج توسط softpro
سلام.

من با دختری 24 ساله رابطه دوستانه داشتم با هم خوب بودیم و میگفتیم و میخندیدیم و به هم خیلی خوش می گذشت. نزدیک 5 ماهه با هم بودیم. این اواخر همش می گفت بیا خواستگاریم. یا میگفت بزار به خونوادم معرفیت کنم. منم می گفتم شرایطم خوب نیست و دو سالی طول میکشه. یا می گفت یه خواستگاری دارم فلان طوره. بعد این اواخر خیلی اصرار میکرد منم گفتم نه فعلا شرایطم خوب نیست. قبلنا هم می گفت اگه دو سال به پات بمونم میای منم چیزی نگفتم. بعد چند روز گفت که یکی هست آشنای خونوادگیمونه میخواد بیاد خواستگاریم و من کمی ناراحت شدم و برگشت یه جوری خواست منو حرص بده یا حرف واقعیش بود گفت که من اینو خیلی وقته میشناسم و خیلی وقته به این موضوع فکر می کنم(ازدواج با اون شخص) بعد خیلی عکس ازش دارم و اگه خوشم بیاد ازش باهاش ازدواج می کنم. خونوادشو دوس دارم و این حرفا. الان سوالی که برام هست اینه که اگه این دختر به ازدواج با اون آدم فکر می کرد پس چرا میخواست به پای من دوسال بمونه. بعد یه بارم بهم گفت تا عید میخوام ازدواج کنم. و نمی خوام موردایی که برام به وجود میاد رو از دست بدم. یه جور احساس می کنم میخواد منو راضی به ازدواج کنه. ممکنه دخترا از این ترفندا بزنن. چون که دخترا زیاد میگن یه خواستگار دارم فلان طوره. اینم بگم که من خیلی دوسش داشتم. اونم اینو میدونست و قبلنا چنبار که یه روزه دعوا کرده بودیم میگفت اگه چند روز دعوا کنیم و من نباشم چجوری میشی. ممنون خواهرا و برادرا
2 پاسخ
پاسخ داده شده فوریه 9, 2020 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

دقت کنید که این خانم از روابط خود هدف ازدواج را دنبال می کرده اند در صورتی که شما به نظر نمی رسد حداقل در زمان فعلی این هدف را داشته باشید و در مورد آینده نیز قولی به ایشان نداده اید و اینکه ایشان بخواهند در این سن وارد زندگی مشترک شوند کاملا طبیعی می باشد و ایشان این حق را دارند که اگر شما هدفی متفاوت از ایشان را دنبال می کنید در مسیر دیگری برای رسیدن به هدف خود گام بردارند چون ممکن است حتی با ادامه این دوستی شما دوسال آینده نیز آمادگی ازدواج را نداشته باشید و یا این شخصی را مناسب ازدواج ندانید و برعکس .

بهتر است از روابط طولانی مدت با هدف ازدواج خوداری کنید و زمانی که آمادگی یک رابطه برای ازدواج را داشتید برای آشنایی بیشتر اقدام کنید تا زا آسیب های احتمالی جلوگیری شود.
دارای دیدگاه فوریه 9, 2020 توسط softpro
لطفا طرفداری از جنس خانوم نکنید . من ازتون سوال پرسیدم. کاربرتون منم. من ازتون نتونستم راهنمایی بگیرم. جواب سوالمم نگرفتم. شما چجوری میگید ممکنه دوسال دیگه شرایط ازدواج نداشته باشم؟ اون بهم میگه به پات میمونم. منم دارم کار می کنم و زندگیمو میسازم.تا دو سال شرایطم خوب میشه. الان جواب نمیدم چون اگه بخوام الان ازدواج کنم سختی های زیادی دارم ولی تا دو سال خودمو جمع و جور می کنم. منم میخواستم بدونم این رفتارایی که از این سر میزنه میتونه یه جور حرکتی برای کشوندن من به ازدواج باشه؟ ممنون آجی که راهنمایی می کنی.
پاسخ داده شده فوریه 10, 2020 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
دوست عزیز طرفداری از فرد خاصی صورت نمیگیرد در اینجا سعی می کنیم که دلایل مختلف را بررسی کنیم تا بتوانیم در این زمینه به هردویتان در این تصمیم گیری کمک کنیم.

دقت کنید که این احتمالات همیشه وجود دارد و اینکه این خانم این صحبت ها را به چه دلیلی انجام می دهند مشخص نمی باشد اما ممکن است ایشان در زمان فعلی از نظر روحی آمادگی ازدواج را داشته باشند و بخواهند در این مسیر تصمیم گیری کنند .

شما اگر فکر می کنید در اینده می توانید شرایط لازم را برای زادواج محیا کنید می توانید یک تایم به ایشان بدهید و تا تصمیم گیری داشته باشند و در آن زمان اگر شرایط شما محیا بود در این مسیر اقدام کنید ایشان نیز مختار به انتخاب برای ماند و یا ازدواج در زمان فعلی می باشند .
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,017 سوال

27,721 پاسخ

29,298 دیدگاه

2,945 کاربر

سوالات مشابه
0 پاسخ 204 بازدید
1 پاسخ 144 بازدید
1 پاسخ 425 بازدید
1 پاسخ 467 بازدید
1 پاسخ 109 بازدید
سوال شده Mar 27, 2020 در مشاوره مذهبی توسط نسیم
...