مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

ازدواج موقت و دوستی با مرد متاهل

1,360 بازدید
سوال شده فوریه 16, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط Shahin
با عرض سلام.
من خانمی هستم حدودا ۳۵ساله از یک خانواده بسیار معتبر منطقه محل سکونت ام  و چند سالی است که شوهرم مرا  طلاق داده و در این مدت خودم را به کسب و کارم مشغول کردم و در شهری دیگر با خواهرم مشغول کار هستم  و حتی نیاز جنسی ام را سرکوب کردم.
هر چند برای تفریح پارتی میرم و با چندین پسر هم دوسن صمیمی هستم ولیکن هیچ وقت رابطه جنسی با آنها برقرار نکرده ام و در حد دوستی بوده است.
حدود یکسالی است که به آقایی متاهل و دارای فرزند صرفا بابت اینکه آدم مهربونی بود و ازش انرژی مثبت می گرفتم علاقه مند شدم و قلبا او را دوست دارم و به خاطر متاهل بودنش جرات ابراز علاقه نداشتم تا اینکه حدود ۳ ماه دلم را زدم به دریا و ابراز علاقه ام را بهش علنی گفتم و او هم بعد از مدتی علاقه خودش را نشان داد و گفت برای صحبت باید صیغه محرمیت بخوانیم و با وجود عدم اعتقاد به این موضوع محرم شدیم.
بعد از مدتی فهمیدم که این آقا از سال ها قبل با خانمش اختلاف شدید دارد و حتی چندین بار هم پای جدایی رفتند و ... .
و او هم خلا احساسی خود را ابراز نمود و کم کم نه یک دل بلکه صد دل عاشق یکدیگر شدیم.
هر چند من بابت تاهل ایشان از وی دوری کردم اما او ول کن بنده نبود.
در مدت محرمیت بین خودمان هم چندین بار رابطه جنسی برقرار کردیم و ....
حال چندین سوال خدمتتان داشتم؟
آیا ما با هم دیگر با همین گفتن یک جمله صیغه با یکدیگر محرم می شویم؟
حال هم شدیدا عذاب وجدان گرفتم که این رابطه جنسی یک خیانتی بوده به خانم آن آقا. آیا خیانت بوده یا اینکه ما گناهی نکردیم؟
من بعد از اتمام مدت صیغه دیگه اجازه صیغه خواندن ندادم و حتی بدون محرمیت ایشان را در حد بوسه و آغوش لمس می کنم چون دیگه اعتقادی به اون جمله محرمیت ندارم.
آیا اون فرد که متاهل بوده حالا یا با خانمش اختلاف داشته یا نداشته، از نظر شرعی گناهی کرده که با من رابطه جنسی و دوستی برقرار کرده است؟ (با فرض اینکه همیشه محرم بوده باشد)
این موضوعات حسابی بنده را کلافه کرده و درمانده ام چکار کنم؟
ضمنا بنده قصد ازدواج هم اصلا ندارم و از طرفی هم این آقا را دوست دارم و اگر بخواهم این رابطه را بصورت مخفیانه ادامه بدهم چکار کنم؟
و پیشنهاد دادم فقط در حد یک دوست صمیمی کنارم باشد
1 پاسخ
پاسخ داده شده فوریه 16, 2020 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

علایق و احساسات شما قابل احترام می باشد اما دقت کنید که ایشان متاهل و متعهد به زندگی مشترک می باشد و هرگونه رابطه پنهانی از نظر همسر ایشانو جامعه می تواند خیانت محسوب شود و برای زندگی مشترک ایشان مشکلات زیادی ایجاد کند .

بله شما با خواندن یک جمه محرم ایشان می باشید اما دقت کنید که حتی اگر ایشان با همسرشان مشکل زیادی نیز داشته باشند بهتر است در اول قبل از ورود به هر رابطه ای مشکلات زندگی مشترکشان را به کمک مشاور برطرف کنند و یا اگر تصمیم به جدایی دارند در این مورد اقدام کنند تا بتوانند بعد از آن برای ورود به یک رابطه دیگر تصمیم گیری کنند .

دقت کنید که رابطه مخفاینه هم می تواند فرصت را از شما بگیرد تا بتوانید یک رابطه هدفمند و بدون خیانت را تجربه کنید و هم اینکه باعث می شود که مشکلات زندگی ایشان بیشتر شود حتی اگر ایشان بیان کنند که این دو رابطه ارتباطی باهم ندارند اما بازهم ایشان زمانی را که می توانند برای زندگی مشترکشان صرف کنند را به یک رابطه پنهانی اختصاص می دهند و در کنار آن دقت کنید که ایشان نیازهای جنسی را که می تواند باعث نزدیکی دو زوج شود را با شما برطرف می کنند و همه این موارد باهم برای زندیگ مشترک ایشان و شما می تواند آسیب زا باشد .

بهتر است رد این مورد همه جوانب را مد نظر قرار بدهید و بعد تصمیم گیری داشته باشید .
دارای دیدگاه ژوئن 24, 2023 توسط نمیدونم
نه شما گناهی کردید نه آن مرد متاهل
زنش اگر زن بود اون مرد هیچوقت با کسی غیر از همسرش همبستر نمیشد.
زن و شوهر هر دو وظیفه دارند نیاز جنسی و عاطفی شریک زندگیشون را برآورده کنند. من هم زن و بچه دارم اما زن من نه میتونه نیاز جنسی من را برآورده کنه نه نیاز عاطفی من را.
بعد از ۸ سال که فقط عذاب کشیدم بالاخره یک بار با یک زن اینکاره همبستر شدم. از اونجا تا خونه وقتی رانندگی میکردم فقط و فقط میگفتم خدایا شکرت خدایا شکرت چه رابطه لذت بخشی بود. طلاق دادن هم کار راحتی نیست ولی همون اول که دیدم ایشون ناتوانی جنسی دارند باید به هر قیمتی بود جدا میشدم. خانوم محترم دم شما گرم هیچ گناهی نکردید
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,816 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,468 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 165 بازدید
1 پاسخ 346 بازدید
سوال شده فوریه 5, 2019 در مشاوره رایگان فردی توسط ستاره
5 پاسخ 2,575 بازدید
1 پاسخ 1,829 بازدید
2 پاسخ 484 بازدید
سوال شده ژوئن 1, 2020 در مشاوره مذهبی توسط بی نام
2 پاسخ 294 بازدید
سوال شده اکتبر 28, 2019 در مشاوره مذهبی توسط بی نام
1 پاسخ 811 بازدید
سوال شده فوریه 6, 2019 در مشاوره رایگان فردی توسط ستاره
3 پاسخ 279 بازدید
سوال شده اکتبر 21, 2020 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
1 پاسخ 512 بازدید
سوال شده سپتامبر 19, 2021 در دوستی یا نامزدی توسط احمدرضا
...