مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

آیا ارزش خانم به شغلشه؟

154 بازدید
سوال شده فوریه 17, 2020 در قبل از ازدواج توسط Zm2573 ممتاز (140 امتیاز)
سلام دختر ۲۵ ساله هستم، مدت یکساله که جایی مشغول به کار هستم اما شرایط کاری خوبی ندارم، پرداختی ها بسیار نامنظمه و آینده کاریم مشخص نیست،

خواستگار زیاد داشتم اما چیزی که برام ناراحت کننده هست اینه که همه دنبال دختر شاغل و با شرایط شغلی خوب بودن، وقتی تلفن میزنن اول میپرسن دختر شما کجا کار میکنه و آیا رسمی هست، به نظر من این که اول از همه درمورد شرایط کاری و درآمد یک دختر سوال بشه اصلا درست نیست و من همیشه تو اولین جلسه با خود آقا یا خانوادشون شرایط کاریمو توضیح میدم و حرفایی میزنن یا خبری ازشون نمیشه که برای من ناراحت کننده هست، بدتر از همه اینکه خانواده خودمم هم همین نظرو دارن، من انقدر روی این قضیه حساس شدم که حتی اگر شرایط کاری خوبی هم داشته باشم به طرف مقابلم میگم در آینده نمیخوام کار کنم، نمیدونم چه رفتاری درسته لطفا راهنماییم کنید.
1 پاسخ
پاسخ داده شده فوریه 17, 2020 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

احساسات شما قابل احترام می باشد و شما می توانید دیدگاهای شخصی خودتان را در مورد زندگی مشترک داشته باشید و اینکه افرادی وجود دارند که در زندگی مشترک به دنبال زن شاغل می باشند نیز مورد احترام می باشد اما شما می توانید در طول زمان با فردی آشنا شوید که به معیارهای شما نزدیکی بیشتری داشته باشد و بتوانید نتیجه گیری بهتری برای ازدواج داشته باشید.

بهتر است در مسیر ازدواج انعطاف پذیری وجود داشته باشد تا افراد بتوانند نتیجه گیری بهتری داشته باشید.

شما می توانید پویایی در زندگیتان داشته باشید و برای بهبود شرایط زندگیتان و بهبود شرایط کاری خود تلاش بیشتری کنید تا بتوانید شرایط بهتری را ایجاد کنید اما اینکه بخواهید بخاطر معیارهای دیگران خودتان را سرزنش کنید می تواند عزت نفستان را زیر سوال ببرد و عملکرد شما را کاهش بدهد .
دارای دیدگاه فوریه 19, 2020 توسط Zm2573 ممتاز (140 امتیاز)
ممنون از پاسختون
به نظر من پسرای امروزی بیش از حد پررو شدن، والا یه زمانی به دخترا میگفتن شوهر غول چراغ جادو نیست که همه آرزوهاتونو برآورده کنه، اما من موردایی دیدم که آقا توقع کار بیرون و شریک بودن در مسایل مالی و همچنین خونه داری و آشپزی رو برای همسرشون داشتن و در عین حال ۳تا بچه هم میخواستن!!!!
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,020 سوال

27,724 پاسخ

29,309 دیدگاه

2,606 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 215 بازدید
1 پاسخ 313 بازدید
1 پاسخ 197 بازدید
1 پاسخ 222 بازدید
3 پاسخ 332 بازدید
سوال شده فوریه 6, 2018 در زوج درمانی توسط کیما
2 پاسخ 579 بازدید
3 پاسخ 202 بازدید
...