مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

اینجور جاها چیکار باید کرد.

141 بازدید
سوال شده فوریه 18, 2020 در دوستی یا نامزدی توسط بی نام
من با دختری دوست بودم حدود 5 ماه بود همو میشناختیم و 5،6 باری هم همو بیرون دیده بودیم. این اواخر ایشون خیلی به من اصرار می کرد که به خونوادش معرفیم کنه منم به هر بهونه ای بود میگفتم نه. چون میخواستم بشناسمش و اینکه وضعیت مالی خوبی هم نداشتم. یه بار بهم گفت زمانی که با من بود فقط به من فکر می کرد. بعد این 5 ماه ایشون گفت که میخوام ازدواج کنم. بعد یه بگو مگو هایی با هم داشتیم. بعد چند روز برگشت گفت که خواستگار دارم و جواب مثبت دادم بهش. البته من با قسمشم دادم و قسمم خورد. تو این 5 ماه که با من بود خیلی با من احساس نزدیکی میکرد و یه بار که پریود شده بود گفت که کاش الان یا تو پیشم بودی یا مامانم. میخواستم بدونم چجوری کسی که تو زمان ناراحتیش میخواد که من پیشش باشم بعد یهو میاد به یکی دیگه جواب مثبت میده مگه میشه؟ هر روز با من به مدت 5 ماه حرف میزنه بعد میره جواب یکی دیگه رو میده. واقعا من نتونستم احساس اونو بشناسم یا اون آدم یه آدم بی احساس و خوبی نبوده؟ یعنی کسی که اینقد اصرار به ازدواج با من داره چجوری میتونه از من دل بکنه و بره اونم به این زودی؟
1 پاسخ
پاسخ داده شده فوریه 18, 2020 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

هدف در دوستی اهمیت زیادی دارد ممکن است ایشان به هدف اینکه شما در مسیر ازدواج گام بر می دارید وارد رابطه شده باشند و بعد از دیدن شرایط شما در این مورد تصمیم گیری کرده باشد .

دقت کنید که تصمیم گیری بر پایه هیجان ممکن است دوام زیادی نداشته باشد بهتر است در این مسیر هدفتان از رابطه و برنامه مد نظرتان را بیان کنید تا در این مسیر فرد مقابل نیز بتواند تصمیم گیری داشته باشد .

در کنار دقت به این موارد بهتر است بدون شناخت تصمیم گیری برای ازدواج نداشته باشید و ابراز احساسات و تصمیم گیری های هیجانی عموما دوام زیادی ندارد.
دارای دیدگاه فوریه 18, 2020 توسط بی نام
ویرایش شده فوریه 18, 2020
اخه چجوری هست که ایشون حالش خیلی بد بود مریض بود منو به عنوان کسی که تو حال بدش مثل مامانش کنارش میخواسته باشم بعد سریع منو بی خیال میشه؟

ویرایش1: منظورم فقط این نیست که ایشون فقط یه بار این حرفو زده. یا مثلا بر خلاف منی که به عنوان پسر باید برای ایشون گل بگیرم. ایشون واسه من گل گرفته بود یه بار. دختر اگه معمولی هم کسی رو دوست داشته باشه میاد براش گل بگیره تو خیابون بهش بده؟ خب چجوریه سریع میتونن بی خیال بشن؟
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,018 سوال

27,722 پاسخ

29,305 دیدگاه

2,346 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 107 بازدید
3 پاسخ 236 بازدید
سوال شده سپتامبر 15, 2020 در دوستی یا نامزدی توسط Mking
1 پاسخ 117 بازدید
سوال شده مارس 9, 2020 در دوستی یا نامزدی توسط شوبرت
2 پاسخ 533 بازدید
سوال شده می 2, 2021 در مشاوره رایگان فردی توسط ساجده
0 پاسخ 109 بازدید
سوال شده اوت 4, 2021 در مشاوره مذهبی توسط بی نام
1 پاسخ 432 بازدید
سوال شده ژوئیه 9, 2018 در قبل از ازدواج توسط بی نام
1 پاسخ 132 بازدید
سوال شده نوامبر 14, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط یه نفر که همین الان دوست داره مرده باشه
...