مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

Farzadmohamadi5284

94 بازدید
سوال شده فوریه 18, 2020 در آموزش جنسی و زناشویی توسط Farzad
ویرایش شده فوریه 18, 2020 توسط zahra.dehghan
با عرض سلام و خسته نباشید،من فرزاد ۲۰ ساله مجردم و تقریبا هر دو سه روز یبار در خواب محتلم میشوم و بعضیها میگن فیلم های مستهجن زیاد تماشا میکنی بخاطر همینه ولی در عوض اصلا این فیلمارو تماشا نمیکنم و اصلا بدم میاد از اینجور کارا بخاطر این خیلی زجر میکشم چون بدن من خیلی ضعیفه و بعد از احتلام شدن احساس ضعف در قدرت و بدن میکنم و تا سه چهار روز بعد دچار چشم درد کمردرد و...میشوم و تا خوب میشوم دوباره این عمل اتفاق میافتد.ایا چاره ای هست؟؟
1 پاسخ
پاسخ داده شده فوریه 18, 2020 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

احتلام در خواب می تواند به دلایل مختلفی از جمله عوامل 1.سرشتی و ژنتیکی 2- عوامل محیطی 3- تغذیه  بستگی زیادی داشته باشد .

با توجه به علایم جسمی که شما بیان می کنید بهتر است با متخصص غدد در این زمینه صحبت کنید تا بتوانید نتیجه گیری بهتری داشته باشید .

یک سری راحل های کلی برای کاهش احتلام در خواب را بیان می کنم امیدوارم بتوانند برای شما کارایی داشته باشند.

- شبها دو ساعت قبل از خواب هیچ چیزی نخورید، حتی مایعات 2- برای جلوگیری از احتلام محل خوابیدن شما گرم نباشد، سعی کنید در جایی که خنک است بخوابید. 3- از روانداز سنگین و زیرانداز نرم استفاده نکنید. 4- برای جلوگیری از احتلام از پوشیدن لباسهای تنگ و چسبان بپرهیزید. 5- سعی کنید به هر وسیله نیمه شب از خواب بیدار شده و مثانه خود را تخلیه کنید. 6- مداومت به ورزش و استحمام با آب سرد نیز به کاهش احتلام در خواب کمک می کند.

البته دقت کنید که این روش ها کلی می باشد و شرایط صعف بدنی شما نیاز به بررسی دقیق توسط متخصص دارد .
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,054 سوال

27,803 پاسخ

29,369 دیدگاه

2,619 کاربر

سوال مشابهی یافت نشد
...