مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

❎زنگ بزنم چی بگم❎ توروخدا سریع جوابمو بدید خواهشا❎

570 بازدید
سوال شده فوریه 24, 2020 در مشاوره روانشناسی آنلاین توسط بی نام
سلام من قبلا یه سوالی پرسیدم و اینکه گفتم به خودکشی و فرار از خونه و... اینا خیلی فکر میکنم و توسط شوهر مامانم آزار جنسی دیدم و در بچگی یک بار از داییم و سه یا چهار بارم خودارضایی کردمو و الان چند ماهه دیگه اصلا این کارو نکردم و والدیبنم طلاق گرفتن و اینکه من درمورد این چیزا با مشاور مذهبی مدرسمون حرف زدم آخه با اون خیلی راحتم و شمارشم داده گفته هروقت خواستی زنگ بزن باهام حرف بزن و خیلی بهم ورامش میده الان از درون تا حدودی آرامش پیدا کردم سبک شدم و داره سعی میکنه ارتباط معنوی هم با خدا زیاد کنه و ایشون واقعا درکم میکنه و حقو به من میده  ولی خب بازم لازمه به ۱۲۳ زنگ بزنم و اینکه اگه زنگ زدم چی بگم من یه سری مشکلات دیگه هم دارم و این مسایلی که الان گفتم خودشون هر کدوم یه قضیه مفصلی هم دارن که درمورد خیلیاشون با همون مشاور مذهبیمون حرف زدم  ولی بازم لازمه به این شماره زنگ بزنم یا اصلا زنگ بزنم چی بگم و اینکه آیا لازمه به مشاور مذهبیمون بگم که میخوام به این شماره زنگ بزنم یا اصلا چه فایده ای داره زنگ بزنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟لطفا کامل جواب بدید
2 پاسخ
پاسخ داده شده فوریه 25, 2020 توسط zahra.dehghan حرفه ای (88,840 امتیاز)
سلام به شما دوست عزیز

شما به کمک های حرفه ای روانشناسی نیاز دارید و نیاز است که جلسات درمانی خود را طی کنید و مشاوره خانواده نیز دریافت کنید بهتر است در این مورد یا به صورت حضوری به رواننشاس مراجعه کنید و یا با 123 تماس بگیرید و افکار و شرایط خانوادگی و تجاوزهای دوران کودکی را بیان کنید تا بتوان در این زمینه به صورت تخصصی به شما کمک کرد.
دارای دیدگاه فوریه 25, 2020 توسط بی نام
ولی من دوست دارم با همون مشاور مذهبی مدرسمون حرف بزنم با اون خیلی راحت ترم
دارای دیدگاه مارس 4, 2020 توسط zahra.dehghan2 حرفه ای (22,700 امتیاز)
در هرصورت تصمیم گیری با خود شما می باشد اما با توجه به آسیب هایی که دیده اید شما نیاز به مشاوره فردی و پی گیری قانونی این موضوع دارید که بهتر است اگر از  بخاطر هزینه نمی توانید از مشاوره بیرون استفاده کنید از مشاوران 123 استفاده کنید .
مشاور مدره شما می تواند در این مسیر کنارتان باشد اما بهتر است در کنار ایشان به این شماره نیز تماس بگیرید تا شرایط شما به صورت قانونی نیز بررسی شود .
پاسخ داده شده ژوئیه 6, 2020 توسط بی نام
حتما مشاوره بگیر کاملا جدی

امیدوارم که حالت خوب بشه رفیق
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,813 پاسخ

29,373 دیدگاه

2,908 کاربر

سوالات مشابه
2 پاسخ 139 بازدید
1 پاسخ 284 بازدید
1 پاسخ 304 بازدید
1 پاسخ 207 بازدید
2 پاسخ 268 بازدید
3 پاسخ 243 بازدید
سوال شده Mar 1, 2021 در مشاوره مذهبی توسط بی نام
8 پاسخ 2,003 بازدید
سوال شده اکتبر 16, 2022 در مشاوره رایگان فردی توسط بی نام
...