مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

.........................

46 بازدید
سوال شده فوریه 25, 2020 در دوستی یا نامزدی توسط Mhsa ممتاز (120 امتیاز)
سلام.من دختر ۲۱ ساله ای هستم که یا یه پسری از طریق مجازی اشنا شدم و احساس میکنم که خوشم اومده ازش.اون فرد هم هیچ علاقه ای رو نمیکنه ولی باهام حرف میزنه.دارم دیونه میشم.میخوام فراموشش کنم ولی نمیتونم
1 پاسخ
پاسخ داده شده فوریه 26, 2020 توسط dehghan
سلام به شما دوست عزیز

احساسات شما قابل احترام می باشد اما دقت کنید که شناخت در دنیای مجازی یک شناخت تخلی و بر پایه خیالپردازی می باشد و بهتر است دقت کنید که در این دنیای مجازی می توان هرگونه که مایل بود خود را جلوه داد و یک شناخت ناقص ایجاد می کند .

بهتر است از وابستگی و خیالپردازی در اینگونه روابط خوداری کنید چون ممکن است فرد هدفی جز سرگرمی نداشته باشد و اگر شما با خیالپردازی این رابطه را برای خودتان بزرگ کنید امکان آسیب برای شما افزایش می یابد .

بهتر است از ایشان سوال کنید که هدفشان از این رابطه چیست و اگر هدفی بلند مدت دارند بهتر است شناخت به دنیای واقعی وارد شود تا بتوانید هردوی شما تصمیم گری بهتری داشته باشید .
دارای دیدگاه فوریه 26, 2020 توسط Mhsa ممتاز (120 امتیاز)
از پاسخگوییتون مچکرم♥
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,815 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,843 کاربر

سوال مشابهی یافت نشد
...