مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

من وشوهرم اختلاف داریم

64 بازدید
سوال شده فوریه 27, 2020 در مشاوره خانواده آنلاین توسط Abas1234 حرفه ای (520 امتیاز)
سلام من هفده سالمه  و هشت ماه هست ک نامزدیم اوایل نامزدی خیلی خوب بودیم ولی الان هردو خیلی زود عصبی میشیم و سر بحثای الکی دعواها بزرگ میشه دوست ندارم اینجوری بشه ولی گاهی وقتا انقد فشار عصبی بهم میاد ک یهو تبدیل ب دعوای بزرگ میشه از لحاظ اخلاق و حوصله خیلی خوب هس مشکل اصلی خودمم نمتونم  خودمو زیاد کنترل کنم گاهی وقتا خیلی زود عصبانی میشم اون خیلی باهام راه میاد ولی گاهی وقتا اونم دیگه عصبانی میشع سن  ۲۵
تحصیلات اول دبیرستان
مدت زمان  نامزدی  هشت ماه
این هم مال نامزدم هست سن  ۱۷
تحصیلات یازدهم
مدت زمان  نامزدی هشت ماه ودرس میخونم
1 پاسخ
پاسخ داده شده فوریه 27, 2020 توسط dehghan
سلام به شما دوست عزیز

دقت کنید که اختلاف و مشکلات بین تمامی زوجین وجود دارد اما انچه باعث می شود که یک زندگی موفق و دیگری با مشکلات بیشتری مواجهه شود بسک برخورد با این مشکلات می باشد .

دقت کنید که اگر مشا بخواهید در زمان عصبانیت تصمیم گیری کنید و یا به پرخاش خود ادامه بدهید به احتمال زیاد فرد مقابلتان نیز در مقابل شما جبهه گیری می کند و نمی توانید نتیجه گیری مناسبی داشته باشید .

سعی کنید در زمان که از نامزدتان ناراحت هستید وارد بحث نشوید مدتی را به خودتان فرصت بدهید ، برای خودتان چیزی را مشخص کنید مثلا شمردن یک سری اعداد برعکس از 10 سه تا سه تا کم کنید ، مقداری اب بخورید ، نفس عمیق بکشید و سعی کنید اگر برایتان مقدور است چند دقیق پیاده وری کنید زمانی که احساس کردید درجه خشمتان کاهش یافته است در مزان مناسبی که فرد دیگری حضور نداشته باشد به صورت حضوری و یا نهایت تلفنی دقت کنید رد زمان عصبانیت از چت خوداری کنید چون می تواند باعث شود فرد مقابل برداشت اشتباهی کند و از طریق چت احساسات انتقال پیدا نمی کند و مشکل آفرین می باشد و بعد از آن سعی کنید رد ارامش ، بدون توهین و یا مقصر جلده دادن خودتان و یا نامزدتان و همچنین بدون بازگشت مکرر به گذشته به این معنا که قبلا نیز فلان کار را کرده بودی و... در مورد احساساتی که تجربه کرده اید و توقعاتی که دارید با ایشان صحبت کنید تا بتوانید نتیجه گیری بهتری داشته باشید.

در این مسیر بهتر است با توجه به اینکه در دوران نامزدی و شناخت بیشتر می باشید یک دروه مشاوره پیش از ازدواج و مشاوره با زوج درمانگر را تجربه کنید تابتوانیم با بررسی دقیق تر به هردوی شما کمک کنیم.

درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
021-22685895
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,815 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,565 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 250 بازدید
1 پاسخ 78 بازدید
2 پاسخ 199 بازدید
1 پاسخ 108 بازدید
...