مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

ترک نماز شب بعد از ازدواج

445 بازدید
سوال شده فوریه 27, 2020 در مشاوره مذهبی توسط بی نام
سلام ببخشید من * مدت نماز شب هرشب میخوندم ولی درست از زمانی ک ازدواج کردم و بچه دار شدم 4سال میگذره هرکاری میکنم شبا بیدار شم نماز شب بخونم نمیتونم قسمتم نمیشه اعصابم خورده  واقعا نمیدونم چیکار کنم در طول روز هم خیلی با خودم کلنجار میرم ک گناا نکنم تا شب بتونم بیدار شم ولی باز قسمتم نمیشه * وقتایی بیدار میشم ولی نمیتونم بخونم انقد خوابم میاد لطفم کمک کنید
2 پاسخ
پاسخ داده شده فوریه 27, 2020 توسط dehghan
سلام به شما دوست عزیز

احساسات شما قابل احترام می باشد اما دقت داشته باشید که شرایط شما در زمان مجردی با زمانی که متاهل هستید و فرزند دارید متفاوت می باشد و این موقعیت جدید با خستگی بیشتری همراه می باشد که می تواند در برنامه های شما و انجام یک سری رفتارهای دینی نیز تغییراتی ایجاد کند و این به معنای گناهکار بودن شما نمی باشد .

بهتر است از سرزنش کردن خودتان خوداری کنید و سعی کنید اگر این نماز برای شما معنا دهی خاصی دارد و دوست دارید این نماز را تجربه کنید سعی کنید که تایم خواب خود را مشخص کنید و از ساعت زنگ دار برای بیدار شدن استفاده کنید و روزهایی را به این کار اختصاص بدهید که در طول روز کمتر خسته شده اید و انرژی بیشتری دارید .
دارای دیدگاه فوریه 27, 2020 توسط بی نام
ممنونم از شما
پاسخ داده شده اکتبر 11, 2020 توسط بی نام
با عرض سلام
در حال حاضر شما یک پدر یا مادر و یک همسر با وظایف سنگین میباشید
این وظایف زمان ریادی از شما میگیرد و شمارا خسته میکند
اما برای شروع بد نیست قضای نماز شب را به جا اورید.
رسول خدا (صلی الله علیه وآله) فرمود: همانا خداوند تبارک و تعالى البته نزد فرشتگان خود مباهات می کند به آن بنده که قضاى نماز شب را در روز انجام‏ دهد، و می فرماید: اى فرشتگان من به بنده من بنگرید که نمازى را که بر او واجب نساخته‏ام قضا می کند، گواه باشید که من البتّه گناهان او را آمرزیدم.
به مشاوره آنلاین روانشناسی خوش آمدید، مکانی برای پرسش سوال و دریافت پاسخ از دیگر کاربران و مشاوران مجرب و منتخب کانون مشاوران. مطالب با مضامین توهین آمیز به ادیان، دین اسلام و عقاید و استفاده از کلمات رکیک را گزارش دهید تا حذف شود.
مشاوره تلفنی حضوری آنلاین
۰۲۱-۲۲۲۴۷۱۰۰
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲

17,056 سوال

27,816 پاسخ

29,376 دیدگاه

2,841 کاربر

سوالات مشابه
1 پاسخ 428 بازدید
0 پاسخ 122 بازدید
1 پاسخ 163 بازدید
سوال شده ژان 15, 2020 در مشاوره مذهبی توسط ارامش
1 پاسخ 509 بازدید
2 پاسخ 221 بازدید
سوال شده فوریه 20, 2021 در مشاوره مذهبی توسط Fati Alizada حرفه ای (280 امتیاز)
5 پاسخ 332 بازدید
1 پاسخ 350 بازدید
سوال شده نوامبر 15, 2022 در اعتیاد و درمان ها توسط بی نام
...